perjantai 2. heinäkuuta 2021

Hyvällä mallilla on ohkolan touhu kun jäi LITIUM 1800 mg minulta ja silmälääkärille pääsen kuulemma. Juuri salilta tulleena hyvä fiilis nukuin hyvin yöni. On toi salilla käynti niin hienoa tulee siitä niin hyvä fiilis. Olen muutenkin kun erimies LITON lopetuksen myötä.

Olen niin mielisssäni kun jäi LITIUM 1800M mg pois minulta toki en voi anteeksi antaa kahden vuoden lääkitystäni sillä lääkkeellä. Minkä venäläinen mieslääkäri määräsi hoitajien puheilla. Huono homma kun menee lääkäritkin hoitajienkin raporteilla. Ihmettelen kyllä kovasti miksi minut lääkittiin sairaaksi vuosiksi. Puhuinhan vuosia lääkkeiden aiheuttamasta sairastelustani. Onneksi kävimme hoitajan kanssa lohjan sairaalassa tapaamassa osastonylilääkäriä S.V keneltä tuli vielä kirje minulle LITIUMIN 1800 mg aiheuttamasta sairastelustani. Ja tuli vielä erikoislääkäriltä M.F kirje minulle missä väärällä tiedolla määräsivät minulle LITON aihuttamaan nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystautiin MINIRIN lääkityksen. Vaikka juon ja kusen samalla lailla kun ennen MINIRINIÄ. Minä jos en juo enään kuuden jälkeen illasta en kuse yölläkään pahemmin. Miettikää miksi olen ollut äkäinen kun minut lääkitttiin sairaaksi. Kyllähän onkin monella lääkkeellä myös sivuoireet mutta miksi minulle määräsi venäläinen tommoisen lääkkeen kun LITIUM 1800 mg on todella se paha lääke minulle. Nykyään on asiat paremmalla mallilla harmittaa vaan olla pakkolääkityksissä ja pakkohoidossa. Syyttä lukekaa miksi tänne jouduin selkin samarian pisaran juopon kokin takia. Kumma vaan kun pääsee huumehemmotkin siviiliin ja hoitokoteihin hatkaritkin saavat lupia nopeaan tahtiin takasin. Minun lääkkeisiin tehtiin muutoksia vasta kun jouduin kovan verenvuodon nenästä takia peijakseen mistä en apua saanut. Seuraavana päivänä lanssilla menimme meilahteen mistä avun sainkin heti. Lopetettiinhan heti LIIUM 1800 mg mikä voinnilleni tekikin hyvää nukun paremmin vapinat hävisi päänsärky loppui ja muutenkin kondikseni parani silmissä. Seksihalutkin parani jonkun verran toki olantsapiini vaikuttaa seksiin. Harmittaa kun nuoret miehet itkee ettei seksi toimi kun ovat semmoisissa lääkkeissä. Miksi syyttä harrastetaan talossa kun talossa kemiallista kastraatioita. Viedään kyky ja halut jengiltä mikä on tärkeää miehille seksi. Minä tiedän vanhanliiton miehenä mikä on USKO TOIVO JA RAKKAUS JA TÄRKEIN ON RAKKAUS. Harmi kun ei oma koneeni toimi kaikkeni olen tehnyt sen eteen mutten ole saanut sitä toimimaan on siinä joku kovalevy häikkä. Tykkäisin omalla koneella kirjoitella tarinoitani saisi rauhassa kirjoitella tarinaani. Sanoi yksi kaveri tuolla puntilla että oli se lukenut tarinoitani toivotaan ettei tule ongelmia sieltäpäin. On kai juttujani muutkin lukeneet, toivotaan nyt että porukka ymmärtää, että muutoksia kaipaa talomme kipeästi, kun on tämän talon touhut menneet takapakkia pahasti verrattuna kellokosken aikaan. Huumehemmoja paapotaan huutelee jengi jatkuvasti tarvittavia lääkkeitä. Lääkettä lääkkeen päälle sen tämän talon hoitajat ja lääkärit osaa. Kunhan olisi herkällä mielenterveys alalla, uskovaisia lääkäreitä ja hoitajia vielä kun olisi suomalaisia lääkärit, kun nykyään on eniten venäläisiä lääkäreitä talossamme. Kyllä suomalainen lääkäri parhaiten tuntee suomalaisen pään tuotokset. Ei pahalla mutta näin on ja olen sitä ikäluokkaa että katson kenen hoidettavaksi menen muutenkin. Nyt alan valmistautumaan ruokailuun on se puolentunnin päästä tulisi nyt minulle hyvä ruoka kun onkin hiukan nälkäkin minulla. Olen ollut vegaani jo pitemmän aikaa mikä onkin hyvää tehnyt minulle painoni on pysynyt kumminkin siinä sadassa kilossa pitkään. Saahan lihas massa painaakkin enemmän kun läski.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...