keskiviikko 7. heinäkuuta 2021

Aikasin eilen illasta nukkumaan ja aikanen herätykseni. Pari kertaa yöllä kuselle vesitystauti herättää yöllä. Sellijumppia tekemään aamusta jo viiden maissa. Hyvin herää jumpilla veri kiertää ja vetristyy siinä hyvin.

Ikävä vaiva toi nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystatui mikä on tullut lohjan siraalan osastonylilääkärin S.V mukaan tod.näk. LITIUMISTA 1800 mg minkä venäläinen mieslääkäri minulle määräsi kuulemma suomihoitajien puheilla. Sama kun on ollut kuulemma TSH kilpirauhas arvot minulle vuosia koholla LITIUMISTA johtuen. Miksi otettiin venäläiset lääkärit minut sairastuttamaan. Minä olen ollut aina kun terveyden perikuva miksi nykyään minut piti saada sairastumaan vuosia olen kierrellyt kellokoskellakin eikä koskaan minua ole ihmeemmin sairastettu lääkkeillä. Miksi nykyään on tälläistä ohkolan sairaalassa että lääkettä lääkkeen päälle työnnetään. Ja miksi paapotaan tässäkin talossa huumeväkeä, mitä minä en ole en voi sietää huumeita. Kummallista on vaan sairaalan toiminta toki onhan tässäkin talossa paljon huumeiden käyttäjiä. Voi olla että rauhottu huume touhut osastolla 30 ja osastolla 20 kun sanoin osastolla 30 että jos se jatkuu vielä sekoilu, tilaan huumeyksikön taloon. Paloi minulla pinna kun vessankin ovet oli osastolla kerran lukossa yön, yhden saatanan kakaran huumeiden käyttäjän takia. Ja miksi minua ratsattiin kaiken aikaa ja muut kantoivat varmasti kamaa sisään. Viron pamppu kerran halusi osastolla 20 nähdä munanikin minua ratsatessaan sanoin sille ja toiselle tomppelille suomi pampulle että vielä tekin pyllistätte että tässä on interpolikin mukana. Heitin vaan lonkalta sen stoorin kun vitutti minua niin paljon viron pampun munien ratsaamiseni. Tietävät varmaan miten vastaan olen huumeita miksi siis minut ottivat hampaisiinsa. On talon ilmapiiri huono ja ihan sekasin huumeiden käyttäjien takia me herkät ihmiset se vaistotaan helposti. Rasittaa minua niin rankasti kaiki epämääräinen touhu talossa aistin ja tajuan asiat erilailla kun muut huomaan heti ilmapiirin muutokset talossa. Tämä olisikin hyvä taloa luisia ilman huumesekoilua sekä tokoi minulle vapaaehtoinen lääkkeetön hoito. Nykyään onmkin parempi vointini mutta ikinä ette tule anteeksi saamaan myrkyttämistäni LITIUMILLA 1800 mg mistä sairastuinkin pahasti. Vapinat oli pahat käsissä pahimmat, päänsärky oli jatkuvaa, unet huonot, seksihalaut ja kyky vietiin lääkkeillä mikä jatkuu vieläkin olantsapiinilla spermaa ei tule kunnolla. Ja oli minulla kokonaisvaltanen huono olo mikä pahinta oli kun kaksi vuotta mietin jääkö vaivat päälle lääkkeiden jättämisen jälkeenkin. Ja miten selitätte kun olen monessa paikassa sylkenyt lääkkeet pois ja henkilökunta on ollut sitä mieltä että olen kunnossa kun syön lääkkeeni vaikka en tosiaan ollut edes syönyt niitä. Miten voitte senkin selittää mikä on henkilökunnan pätevyys kun minä huijaan niitä mennen tullen. Miksi siis söisin lääkkeitä kun terve olen, olen alkoholisti en muuta. Homo Sapiens ihminen viisas ihminen yksilö persoona. Elämän taiteilija kovan koulun käynyt viinapirun voittamisessa. MIkä on päästäni hävinnyt vuosien saatossa. Toki voin ottaa mutta myös olla ottamatta se piru on häipynyt päästäni. Pitäisi minun päästä puhumaan ihmisille niin kun pappakin sanoi minulle ja koulun lapsetkin pyysivät puhumaan seuraavallakin välitunnila opettajan läsnäollessa juttelin opettajalle . Sanoin papalle että on idiotismia niin paljon nykyäään Pappa sanoi että niin sitä Kai poika on . Lakota tyttö Sini sanoi että olen niin suuri ajattelija että yritetään minut hiljentää kaikella tavalla. Miksihän pahat ihmiset yrittää minut hiljentää kaikella tavalla miksi kysymme sitä vaan. Miksi saa pahuus hallita kaikkialla, missä se iso piru riivaa ihmsiskuntaa. Kyllä on taas aaamu kun toi räkijä kundi V. yskii keuhkojaan pihalle tupakkakopissa kumma vaan kun menee samaan koppiin hoitaja joka tunsi juuri kuolleen tuttuni Arin kuka keuhkosyöpään kuoli oli sillä happipulloa kainalossa viime vuodet. Mikä liikkuu hoitajan päässä kun toiset kuolee keuhkosyöpään vetää hoitaja röökiä. Ei kyllä ole heillä oikein ajatusta hommassa. Minä niin saatanasti sitä vaan ihmettelen kun hoito alalla ovat. No olemmehan me suomessa mitä vaan voi odoattaa tässä maassa. Nistit juopot sun muut sekopäät ovat hoito allala. Olen niitä paljastanut monta oli jo aikoinaan sosiaalisairaalassa pariskunta hoidossa ketkä olivat kellokoken hoitajia en tiennyt itkeä vai nauraa niille.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...