tiistai 6. heinäkuuta 2021

Aamusta tarinaani sairaalasta olantsapiinista vatsani ihan outo toimii miten sattuu se.

Pitäisi minun saada olantsapiini pois ja verenpainelääke sekä histec ja minirin ihmettelen miksi saavat nämä minua pakottaen lääkitä. En tarvitse mitään lääkettä mittasi J. hoitaja pulssini sekä verenpaineeni pulssi oli hyvä 58 mutta yläpaine oli 158 vaikka syöttävät nämä minulle väkisin verenpainelääkettä. Ekan verenpainelääkkeen aikoihin meni silmäni huonoksi lopetettiinkin se lääke heti sen jälkeen. Minä en usko oikein lääkkeen tomivuuteen terveillä elämäntavoilla suola pois kahvi minimiin energiajuomat pois liikuntaa lisäämällä. Aloitin vegaani ruuan sekin varmaan auttaa paineisiin myönteisesti. Minua huippasi pahasti pitkään ja korvissa humisee kummasti heti verenpainelääkkeen jälkeen tuli tämmöiset oireet. Minä olan saanut LITIUMISTA 1800 MG pahat sivuoireet sairastuin pahasti siitä myrkystä minkä venäläinen osaston 30 mieslääkäri minulle määräsi toki se sanoi määräävänsä LITIUMIN 1800 mg mihin pitoisuuksiin sen nosti, suomi hoitajien puheilla. Helvetti missä mennään että suomalaiset hoitajat kirjoittaa sekopäänä raporttejeaan ja venäläiset lääkärit määrää lääkkeet. Näinkö on miten helvetissä se on mahdollista. Joku tyhjäpää hoitaja tai nuoret likat täälläkin osastolla 50 kirjoittaa raporttejaan.Ei saisi mitään kirjoitella kun ei tunneta ihmmistä eikä tiedetä ihmisen tekemisistä eikä ajatuksista. Mihin helvettiin on menty kellokoski ohkolassa ei ennen ollut venäläisiä lääkäreitä minulla ainakaan. Miksei ole suomalaisia lääkäreitä ja uskovaisia lääkärit ja hoitajat olisivat ihan toista kun nämä uskottomat. Parantaisivat uskovaiset rakkaudella ihmisiä eivät joka lähtöön työntäisi lääkkeitä. Kun huutaa toiset tarvittaviakin jatkuvasti nistit saavat lääkkeitä pyytämällä tarvittavia. Huumeita liikkuu talossa jatkuvasti oli huume hommia osastolla 30 ja 20 kundit olivat ihan sekasin. On nyt vissiin vähän rauhottunut huume touhu ehkä siksi kun uhkasin kutsua huumeyksikön taloon jos jatkuu huumeiden kanssa leikkiminen Minua vaan niin paljon vitutti kun minua ratsattiin jatkuvasti vaikka varmaan oli henkilökunnalla tiedossa huuemvastaisuuteni. Olen puhunut Marasta tutusta kenellä oli huumekoira kävi Mara nokalla huumeita haistelemassa koiransa kanssa ihmetteli Mara mitä tein nokalla, sanoin lähtevääni duuniin. Kerrankin oli ohkolan osasto 30 vessan ovet yötä kiinni jouduin kusemaan pyykisaaviini. Huume pellejen takia ovet oli kiinni yön yli. Menee osaston ilmapiiri ihan vituilleen huume sekopäiden vuoksi kun on herkkiä mielenterveys ihmisiä osastoilla meitä alkoholisteja on myös. Minäkin huomaan heti osastoilla ilmapiirin muutoksen jos joku sekoilee ja vetää jotain. Tämänkin osaston ilmapiiri huononi nuoren uuden kaverin tullessa osastolle. Onneksi joutui se rundiin rauhottui osasto heti, mutta kaveri työnnettiinkin heti aamusta takasin osastolle. On se nyt hiukan rauhallisempi ja asiallisempi. Sanoinkin kaikkien läsnäollessa että yksi mätä omena pilaa koko korin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...