perjantai 9. heinäkuuta 2021

Aikasin nukkumaan eilen illasta ja aikanen herätykseni jumpille heti herättyäni. Hyvällä fiiliksellä kun oma hoitaja J. saa aikaseksi on minulla silmälääkäri ja kauppareissu 13.7.

Kyllä on fiilis hyväkin kun oma hoitaja J. panee tuulemaan ja päsen tosiaan minulle tärkeään silämälääkäriin 13.7. Onhan silmät tärkein aisti ja ne jos menee on se maailmanloppu. Minulla meni silmäni huonoksi kumma vaan heti verenpainelääkkeen oton jälkeen mikä minut pakotti hoitaja ottamaan oastolla 20. Se verenpeinelääke lopetettiinkin heti sen jälkeen kun silmäni saivat huonoksi. Semmoisia mustia pallukoita meni silmissäni jäi vielä semmoinen harson tapainen menemään vasempaan silmääni. Toivon vaan ettei ole sama silmälääkäri silmäasemalla kun oli viimeksi kun antoi osaston 20 naishoitaja sille jotkut paperit alkoikin silmälääkäri puhumaan jotain mielenterveydestöä. Kumma oli se lääkäri minusta, ei ollut mistään milenterveydestä kyse vaan minun silmistäni. Nyt toivon ettäs aamme asiani menemään eteenpäin ja ei olisi silmissäni kaihia mitä se ekalla kertaa puhui lääkäri. Olisi nyt vaan lääkkeistä johtuvaa silmäoireeni kun ei ole ollut silmissäni mitään häikkää. Muuta kun sen pakotettuna joutumani verenpainelääkkeen oton jälkeen. Minulla oli paineeni melko hyvät ja miksei lääkärin kanssa pohdittu sen verenpeinelääkkeen ottamisesta. Miten voivat määrätä ottamaan tommoisen lääkkeen vielä mistä silmäni meni heti huonoksi. Ilman potilaan ja lääkärin neuvottelua lääkkeestä. Menevät nämä lääkärit hoitajien raporteilla niin kun venäläinen mieslääkäri osastolla 30 sanoi että määrää hän hoitajien puheilla minulle myrkkylää LIITIUMIN 1800 MG mistä sairastuinkin heti pahasti. Olenhan siitäkin lääkkeestä kertonut monessa tekstissäni mutta kun ei voi siitä liikaa puhua mitä paskaa tekevät tässäkin ohkolan talossa minulle. Nykyään on vointini niin hyvä kun voi olosuhteisiin nähden olla kun LITIUM 1800 mg jäi minulta pois, mutta vasta sairaalareissujen jälkeen verenvuotoni takia. Puhuin kaksi vuotta osastoilla 30 ja 20 LITIUMIN aiheuttamista sairasteluistani sanoivat vaan hoitajat minulle että otetaanhan minusta kusi ja verikoetta. Miten sitten lohjan osastonylilääkärin S. V mukaan vielä kirjeessään sanoi että tod. näk. LITIUMISTA 1800 MG johtuvaa on ollut TSH kilpirauhas arvot vuosia minula koholla sekä LITIUMISTA aiheutunut nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti minulle tullut LITIUMIN aiheuttamana. MIKSI PERKELEESSÄ NÄIN TEITTE MINULLE OLEN OLLUT KUN TERVEYDEN PERIKUVA AINA TALOSSA KUN TALOSSA. Parhaat arvosanat saaneena kondiksestani hierojan koulutukseen mennessä mikä tyssäsi rauhankyyhky tatuiontiini ranteessani. Espoon hautausmaalle menin töihin sain eiran sairaalasta hyvät tulokset kondiksestani olisi ollut loppuelämäni duuni hautausmaall. Mutta tulikin hovin tuomia alas minulle ja lähdin viikoksi rientoihin pitkin poikin stadiin ja espooseen oulunkylään. Aina löytyi frendejä jostain mihin pääsin yöksi.Siitä lopputili hautausmaalta sain sinne nurmijärven valmetilta oman traktorinkin semmoisen kahvasta suuntaa vaihtavan kun oli minulla mennyt polvi fudiksessa rikki siksi uusi kone minulle ettei tarvinnut kipeyttää polveani painaessa spedaaleita koko päivää. Vanha kuski ei saanut oikein linkku konetta taipumaan espoon hautauasmaalla minulta se taipui hyvin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...