perjantai 9. heinäkuuta 2021

Fiilis niin hyvä kun se voi tälläisessä yhteisössä olla. Minä olen ollut niin paljon kiinni etten oikein enään ymmärrä siviili elämää. Kiitos hoitajille osastolla 50 hyvästä kohtelustani vaikka kiukkunen vanha alkoholisti olenkin. Koittakaa ymmärtää kiukkuni mitä olen kokenut vuosien saatossa .

On minulla kaikki vapaudet saan mennä ja tulla miten huvittaa minua. Töistä onkin nyt kuukauden loma mikä ehkä on hyväkin saa paneutua kirjaani, on minulla noin 3 tuhatta sivua kynällä kirjoitettua tekstiä. Huumepoikien kämpille jäi minun 13 vuoden työni noin 5500 sivua käsin kirjoitettua tekstiä. Soitin talon haltijalle ja kysyin papereitani ja muita minulle arvokkaita tavaroitani, ei tiennyt se kuulemma niistä mitään. Kyllähän sitä on omilleen kaipuu olisi oma asunto kun lottovoitto minulle, pääsisi omaan rauhaan. Mielummin menen kyllä johonkin kommuuniin asumaan, kun olisi samanhenkistä porukkaa kun minä siinä kyllä pärjättäisiin keskenämme. Yksin on aika ankeaa kaipaan samanhenkistä seuraa kun minä. Joku omakotitalo olisi mukava kommuuni, olin nuorena nuoren naisen alun kanssa lääkäri kommuunissa keravan lapilassa. Oli se hienoa aikaa silloin, vintillä tytön kanssa olimme kahdestaan isossa omakotitalossa. Hienoa kun kiva hoitaja J. panee tuulemaan menemme silmälääkärille ja ostoksille 13.7.2021. On J. hoitaja järjestänyt kaiken, oikein odotan sitä reissua, kunhan ei vaan tule ongelmia kun töppäsin varmaan järvenpäässä kun lintisillä olin ja otin viinaa jonkun verran, meni kaikki paikat minulta pystyyn. Kukaan ei hyväksy minun juomistani, olen niin outo monesti juovuksissa varsinkin kun juon rähinäviinoja. Konjakkini pystyn kyllä ottamaaan siitä en tule edes pahapäiseksi en köyhäksi enkä kipeäksi. On konjakki minulle hyvä lääke toki hyvässä seurassa otettuna WSOP HENNESEY KONJAKKI VIHREÄ TEE HUNAJA SEKÄ LÄMMIN VESI SIINÄ ON LÄÄKKEENI. Riittää sitä pienempikin määrä on konjakissa niin hyviä aineosia ettei siitä tule edes kipeäksi. Kiitos hoitajalle kuka järjestelee asioitani J. hoitaja on ihan yliveto toki en moiti muitakaan osaston 50 hoitajia. Onhan tämä mielenterveys ala vaikeaa vielä kun on meitä kiukkuisia alkoholisteja sekä huumeväkeä sekasin joutuu siinä henkilökuntakin kovilla välillä. Eli ymmärränkin henkilökuntaa jos välillä niillä meinaa pinna palaa meidän kanssa. Minä nyt olen varmaan yksi helpompia hoidettavia kun en tunne olevani mielisairas olen alkoholisti keneltä on viinapiru kuollut päästäni. Otan jos otan mutta vain konjakkiani mistä ei järkeni pimene. Jupisen ja pöpötän lääkkeistäni kun en halua niitä syödä ja monessa paikassa olenkin ne sylkenyt pois ja minua on pidetty terveenä lääkkeeni syötyäni vaikken siis olekkaan niitä syönyt. Eikö se olekkin ristiriitanen asia miksi siis minut pakotetaan ottamaan hullun lääkkeitä. Linnoissa olen ollut vuosia ilman lääkkeitä, riksussakin olin vankiohjaajana vedin A ja B ryhmän korikset pojille kurissa ja herran nuhteessa pidin kaikki, ei edes pamppujen tarvinnut jäädä vahtimaan meitä kentälle. Seutulan työsiirtolassakin olin urheiluvetäjänä parilla tuomiollani. Lusin 12 kertaa monissakin taloissa. Riihimäen keskuvankila oli paras talo lusia kun se oli kovien poikien talo jo silloin. Yhtenä rintamana toimimme sielläkin, lukekaa tarinoitani niiltä hyviltä ajoilta. Kuinka karkurit jäivät maalaamon katolta kiinni kun en organisoinut loppuun poikien karku reissua. JUMALAN JOHDATUSTA SIINÄKIN JUTUSSA OLI. Kiitos herralle että mennään nyt näillä minä anmnan anteeksi mutta jumala ei anna. Kunhan olisin saanut keravalta asunnon toisin olisi ollut, olisin hyvyyttä alkanut tekemään ihmiskunnnan hyväksi ja saanut rahani poikimaan ei tehnyt minun mieleni viinaakaan, kun voi tehdä rahalla kaikkea kivaa teatteria matseja mitä vaan mukavaa jumpilla, salilla käydä missä salissa vaan. Rahan mahti on suuri se ratkaisee ihan kaiken minuakin kumarrettiin kun rahaa minulla oli. Tein onnelliseksi porukoita syöttäen juottaen kavereitani. Nuoruuden tuttujeni lapsia olin niille PAPA KAI. Oli muutamilta kuollut tuttujani vanhempiaan. Minä rakastin poikia ja tyttöjä kun omia lapsiani. Kunhan vaan olisin saanut kuiville niitä huumeista irti.Otin konjakkia vähän reilustikkin kun en jakasnut siinä selvinpäin olla kun kaverit veti kamaa. Ja kun rahani hupenivat silmissä köyhät ovat nöyriä sanotaan. Kumma vaan kun rahani hupenivat alkoivatkin kaverit minulle hankalaksi. Ihan kiristämään minua alettiin monilta tahoilta saavat vaan minusta todella hankalan kaverin jos minulle tekevät paskaa, on määrätty porukka vienyt Ismolta kummisetäni pojankin rahoja.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...