lauantai 10. heinäkuuta 2021

Helvetti kun taas toi potilas P. tuli kääntelemään telkan kanavia suutuin sille ja sanoin ettei menisi sen hommat läpi linnoissa. On se kumma tapaus saa se määrätyt hoitajat ihan raivoihinsa nauraa kaveri vaan päälle.

Kyllähän täällä on monenlaista kulkijaa potilas P. on kouluja käynyt nuori mies, on siinä vaan kiusanhenki sisällä. Saa se tosiaan ruokailussa määrätyt hoitajat aivan raivoihin. Mitä sitten onkaan kaveri tehnyt että on hoidossa kun se ei ihan ääliökään ole. Ottivat siltä tietokoneen ja puhelimen pois kun se oli vissiin jotain tik tok videoita tehnyt. Kaveri jo kumma kyllä loukkasi kätensä fudiskentällä joutui se leikkaukseen kädestään. Varmaan jumala rankasee sitä kun se on ilkeä ihan tarkoituksella, kaveri provosoi muita hoitajiakin. Nauraa se ääliö päälle kun tekee se paskaa. Mietin vieläkö lähtisin ulkoilemaan ei nyt kaupoille lähde kun on rahan kanssa tiukkaa minulla. Pitäisi maksaa yksi lasku talolle muttei rahani siihen riitä. Tarvitsen sossun apua laskuuni kun lupasi yksi sossu tiputtaa talon maksua muttei ollutkaan se tehnyt sitä. Mitä taas niin ihmettelen Vai mikä on tullut sossullemme sairastunut ainakin on yksi sossu. Uskon kyllä että saan laskuni tasapainoon talon kanssa maksan yhtä laskua 100 euroa kuussa ja ravintolisää 20 euroa kuussa siihen sossumme sanoi tiputtavan talon maksua. Mutta tulikin minulle täysi maksu noin 732 euroa eläkkeeni on noin 700 euroa kuussa ja takuueläke 160 euroa sekä hoitotuki noin 70 euroa kuussa. Menee melkein plus miinus nolla rahani ei paljon kaupoilla ole varaa käydä, ja kanttiinissa vielä vähemmän kun on se niin kallis paikka. Pääsisi nyt omaan asuntoon tai sitten johonkin uskovaiseen yhteisöön missä olisi saman henkisiä ihmisiä kun minä. Kunnon vanhanliiton sotureita saisi ola mestoilla. Olisihan se mukava hoitaa jengiä kun vielä hyväkuntonen olen. Kunhan saan vielä noi lääkkeet pois itseltäni lopetan heti olantsapiinin ja muutkin lääkkeet vapaalla ollessani. Minä en tarvitse hullun lääkkeitään mitä nämä pakottaa minut ottamaan. Kysyn sitä vaan miksi näin on millä saatanan oikeudella määräävät lääkärit hoitajien raporteille ja kirjaamisillaan minullekkin lääkkeitä. Sanoi venäläinen mieslääkäri osastolla 30 suoraan että hän määrää minulle LITIUMIN 1800 mg hoitajien puheilla. Kumma vaan kun kusettaa hoitajat että lääkäri määrää kummat kusettaa venäläinen mieslääkäri vai suomi hoitaja. Minulle selittivät osastolla 30 suomi naishoitajat ettei minulla ole hätää LITIUMISTA 1800 mg kun otetaan minusta kusi ja verikoetta jatkuvasti. Miten sitten selittävät kun lohjan sairaalassa kävin sain mustaa valkoisella osastonylilääkäriltä S.V sekä erikoislääkäriltä M.F että oli minulla ollut vuosia TSH kilpirauhas arvot koholla sekä nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti tod. näk. LITIUMISTA 1800 mg johtuen. Miksi helvetissä olisivat minulle suomalaiset hoitajat tommoisen myrkyn halunneet laittaa oli venäläisen mieslääkärin ja omahoitajan M.M sekä sekä mieshoitajan M ja opiskelijan läsnäollessa palaveri missä sanoi venäläinen että hoitajien puheilla määrää minulle liton. Mikä on venäläisissä että yrittävät minut sairastuttaa, kun minulle sanoi kaverini että se määrä LITOA on ihan myrkytysvaara, mihin ei auta kuulemma kun meilahden sairaalan veren vaihto. Jos myrkytys tulee siitä litosta, oLihan se ihan myrkkyä niin kipeäksi siitä tulin. Lukekaa olen kirjoittanut siitä paljon miten sairastuin siitä myrkystä. Käsien vapinat pahat jatkuva päänsärky unet huonot seksihalut meni kyky ja halukin kemiallista kastraatioa harrastivat. Oli kokonaisvaltainen huono olo minulla vielä kun silmäni meni huonoksi verenpaine lääkkeen oton jälkeen sekin pakotettiin minut ottamaan ilman minun ja lääkärin keskustelua asiasta. En tarvise mitään verenpainelääkettä terveillä elämäntavoilla uskon pärjääväni. Ainakin luulisi että lääkäri olisi minun kanssani puhunut verenpainelääkkeen otosta. Puhuin osastolla 30 jotain venäläisen naislääkärin kanssa verenpaineistani mutta osaston 20 lääkäri ei puhunut mitään että otan verenpainelääkkeen. Olisin sen kanssa halunnut asiasta puhua kun on se niin tärkä asia. Olen ollut aina kellokoskella kun terveyden perikuva niin hyvässä kunnossa pitänyt itseni puntilla ja urheilemalla salilla ja ulkona pelaten kaikkea. OLen voittanut kellokosken kisatkin täällä. Sama linnoissa en ole koskaan palikalla psykilla lusinut ammattihommia tehneyt työsiirtoloissakin pitänyt pojat ruodussa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...