lauantai 10. heinäkuuta 2021

Huono homma kun pakottavat minut syömään ohkolan sairaalassa olantsapiinia mistä menee vatsanikin ihan pilalle kun vielä herkkä vatsainen olen. En ole mielenvikainen olen alkoholisti .Vaalityöstäni ajaen yhtä lääkäriä eduskuntaan.

Olen eennenkin huomannut olantsapiinin vaikutuksen vatsaani, toimii vatsani miten sattuu aina pahempaan aikaan. Äiti oli surkeana emäsalon mökillä nähdessään minun käyneen ulkovessassa ja verenvuotoni perseestä. Sanoin äidille että elukat Mengele lääkärit käyttää sairasta isääni, minun tuhoamiseen syöttämällä minulle hullun lääkkeitä myös olantsapiinia. Yritimme jengini kanssa selvittää isän hautaan menoon asti kuka olisi syyllinen minun myrkyttämiseeni. Olen ajatellut yhtä homoa nuoruudestani kundi oli mennyt autooni missä oli terkan sukelluslaitteen kolme kertaa kävi kaveri munilleni vaikka kerroin miten vihaan hopmoja kun kaksi aikuista homoa minua olivat yrittäneet toinen vei hotelliin loviisaan juotti ja yritti raiskata. Onneksi nukahdin vessaan lukkojen taakse ennen kun saasta minulle ehti mitään tehdä. Toinen homo oli huittisten varavankilassa samassa sellissä minun kanssa oli sika kuulemma rikas ja kuuluisa Kolho nimeltään. Haksahtihan äijä minussa 17 vuotiaassa pojassa pahasti, kuseen joutui äijä ja mitä olisi sattunut jos olisi se minulle jotain päässyt tekemään. Olin pyttyläisten kaveri huittisissa olisivat varmaan tehneet pahaa homolle. Kyllä se vaan on perkelettä että pilaavat aikuiset homot nuorten poikien elämän. Jos vielä sillä että ovat kaikki kuuluisat ja rikkaat homoja, niin kun sika sanoi huittisissa. Miten nykyään pitää hoitajan mielestäkin suvaita homoja mitä tuumaa siihen monen poikalapsen isä ja lapsen lapsien jos joku homo väkisin lapsen raiskaa. Kysynpä vaan miten voi nykyään se olla hyväksyttävää, ei ennen tarvinnut kivoja setiä pelätä niin kun nykyään on. On JUMALA vienyt ällin ihmisiltä täysin nykyään. Kaikki on mennyt ihan takapakkia joka asia, taantumusta ja idiotismia on paljon ihmisissä. Miettikää nyt homotkin tarinaani mitähän olisin alkanut homoilla tekemään jos minut olisivat saaneet aikuiset homot raiskattua. Olisin elämäntehtäväkseni pannut homojen metsästyksen, ja poistamisen maan päältä. Pankoot toisiaan perseeseen mutta jättäkää poikalapset rauhaan. Se niistä saastoista puhutaan nyt muusta on mukava kesäpäivä lämpöä riittää kunnolla kitos siitä luojalle. Onhan suomessa synkkääkin ihan tarpeeksi, syksy ja talvi ikävää aikaa minusta ainakin. Pois suomesta täytyy päästä muutenkin, on tämä kirottu maa ja kirottu kansa niin pahaa olen saanut ottaa vastaan suomessa suomalaisilta, onneksi on noita kunnon ihmisiäkin ulkomaalaisia. Lukekaa tarinoitani miten olen rautoihin joutunut monesti syyttä auttaessani kiusattuja köyhiä nuoria vanhoja. Olen saanut kokea niin paljon pahuutta suomessa vaika isoisäni Toivo Hyönen lunasti maan minullekkin kädellään sodassa. Kysyn vaan miksi näin voi olla miksi saastat hallitsee maatamme. Maan petturit saavat hallita miksei täällä presidentti tee mitään ihmisten hyväksi joka saatanan edustustehtävä sillä on. Kun elimme presidentti Kekkosen aikaa hänellä oli valtaakin. Minä yritin yhtä tuttua lääkäriä puhua eduskuntaan muttei mitään ole tapahtunut onko sille sattunut jotain. Olisi Pekalla ollut varmaan eri ote duuniin kun hyvä lääkäri se on aina ollut. Monessa mukana se on ollut, ikävää vaan jos on jotain sattunut sille kun ei sen sivullakaan tapahdu mitään. Pitäisihän tässäkin maassa jotain aikaa tapahtumaan ihmisten hyväksi tekemään. Minä parhaani yritin panin rahani ja terveyteni likoon yhteiskunnan hyväksi. Syöttäen ja juottaen köyhiä ja myöskin rikkaita yksikin mennyt deekikselle jota auttelin keravallakin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...