torstai 8. heinäkuuta 2021

Hyvin nukkuneena pari kertaa vesitystauti herätti kuselle yöllä. Jumpat heti aamusta tehden mitkä herättää kunnolla.

Pari kertaa heräten yöllä kuselle LITIUM 1800 mg lääkkeen aiheuttamaan vesitystautiin. Toivon että paranee nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti sekä TSH kilpirauhas arvot normalisoituu. LITIUM 1800 mg lääkkeen lopetuksen myötä. Venäläinen mieslääkäri osastolta 30 määräsi minulle myrkky LITIUMIN 1800 mg mikä on ihan myrkkymäärä. Sanoi juonisti vielä venäläinen lääkäri että määrää se minulle LITIUMIN hoitajien puheilla.Taidettiin lopettaa LITIUM 1800 mg kovan nenä verenvuotoni jälkeen mitä hoidettiin peijaksessa mistä en apua saanut rikkoivat vaan nenästäni rustoa mitä todella ihmettelin miksi. Mentiinkin meilahteen ambulanssilla seuraavana päivänä kun verenvuotoni vaan jatkui. Hyvin muuten ohkolan hoitajat hoitivat homman miten parhaaksi pystyivät. Meilahti vaan ihmetteli miksi minut vietiin ekaksi peijakseen eikä suoraan heille. Miksi minulle alkoholistille määrätään hullun lääkkeitä mistä sairastuinkin pahasti kysymme vaan sitä koko maailma. Miten senkin selitätte etten ole syönyt monessakaan paikassa lääkkeitä vaan olen sylkenyt ne pois ja henkilökunta on mennyt juoneeni todeten minut terveeksi kun syön lääkkeeni vaikken siis ollut syönytkään niitä. MIksi siis söisin lääkkeitä mitkä minut sairastuttivat. MIKSI SUOMI HOITAJAT VENÄLÄISINE LÄÄKÄREINEEN. MIksi minut lääkitsitte LITIUMILLA lopetettiin se kun kävin lohjan osastonylilääkärillä S.V keneltä sainkin mustaa valkosella sairastumiseni syyksi LITIUMIN 1800 mg tuli myös erikoislääkäri M.F kirje missä luki väärää tietoa Vesitystaudistani osastolta 20 annettu etten juo niin paljon päivällä enkä kuse yöllä, oli minulla sinä aamunakin sorsa täynnä. Toki jätin juomiset illasta vähemmälle siksi ehkä kusin vähemmän parina yönä. Mutta olisihan pitänyt kysyä minulta ensiksi juomisestani ja kusemisestani osaston 20 hoitajien ennen kun tommoista tietoa antoivat erikoislääkärille. Ei kai hoitajat muusta voineet antaa tietoja kun siitä etteivät nähneet minun käyvän yöllä niin useasti vessassa. Tuli minulle lohjalta MINIRIN lääkitys vesitystautiini. Kusen sorsani täyteen melkein joka yö mutta ei se minua häritse nukun kumminkin muuten hyvin olen parissa minuutissa unessa. Söin MINIRIN lääketä jonkun aikaa eikä siitä ollut mitään apua juomiseeni tai kusemiseeni yöllä. Joten haluan lopettaa MINIRIN lääkityksen turhana. Kyllä join vähemmän osastolla 20 mutta ei se minirin lääkkeestä johtunut. Join vaan vähemmän minkä sanoin lohjallakin kun kieltäydyin minirin lääkkeestä siellä, kumma vaan että se pantiinkin minulle ohkolassa. Ja jos vielä väärällä tiedolla se minulle laitettiin. En juo enään kuuden jälkeen illalla niin en kusekkaan yöllä niin paljon. Kumma vaan kun täällä tarjotaan lääkettä lääkkeen päälle minä kun en syö mitään lääkettä miellelläni tulen toimeen ilman lääkkeitä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...