torstai 8. heinäkuuta 2021

Mukavaa kerrottavaa oli omalla hoitajalla J. On se kunnon tyttö hoitaa se hyvin hommansa seurustelee se ja pelailee potilaiden kanssa.

Hyvä että on J. tapaisia hoitajia se saa jo olemuksellaan potilaat rauhoittumaan. Kun muutamat menee yhden potilaan provokaatioon mukaan ja riita on ruokatilassa valmis. Oli eilen illallakin omalla hoitajalla J. iloista kerrottavaa minulle menemme silmäaseman silmälääkärille silmistäni mitkä menivät huonoksi heti verenpainelääkkeen oton jälkeen mikä minulle laitettiin ilman minun ja lääkärin keskustelua. No on silmälääkäri 13.7.2021 ja samalla menemme ostoksille prismaan ostan lenkitossut ja sandaalit. Hienoa että pääsen hoitaja J. kanssa liikenteeseen on se niin mukava ihminen. Toki tekeehän muutkin hommiaan mutta on tämä mielenterveys ala niin rankkaa ettei kaikkien pää sitä tunnu kestävän. Nykyään vielä kun on huumeita talossa niin paljon liikkunut. Mutta nyt on ollut rauhallisempaa niillä markkinoilla mikä hyväkin on en kestä niiden sekoiluja, ja minua ratsattiin osastoilla 30 ja 20 vaikkka varmaan tiesivät minun huumekielteisyyteni näissä taloissa. Kun minäkin joudun täällä asumaan haluan rauhan itselleni. On heti ilmapiiri huono osastoilla kun huumeita liikkui osastoilla. Minä olan aina lusinut niin sanotusti oma kakkuani en ole muiden asiosita välittänyt kunhan ei homoja ola eikä bedofiilejä sikä muitakaan sekopäitä. 12 kertaa olen lusinut melko pieniä kakkuja paitsi viimenen noin 13 vuotta paskapaikkoja kierrellen. On linnat ja kaikki pilattu huumeilla varmaankin ennen oli mukava lusia viihdyin taloissa paremmin kuin siviilissä. Ja jos sitä ihmettelette lukekaa raamatusta mitä JEESUS SANOI RISTILLÄ TOISELLE RYÖVÄRILLE.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...