tiistai 6. heinäkuuta 2021

Lusimista hupia kiinni mielisairaalassa kyllä on taas vituttanut rankasti tänään, kesä pitkällä ja minä jumitan hupia hullujenhuoneella. Kun olisikin minulla rahaa ei tarvitsisi täällä olla lähtisin heti vetämään täältä kipeitten parista.

Olen niin täynnä tätä paikkaa ja näitä oikeasti hulluja potilaat ja hoitajat samaa kastia. Kun hulluus tarttuu se on selvä, oli jo nuorena ollessani sosiaalisairaalassa täältä hullujen huoneelta pariskunta hoidossa siellä. Olen todella täynä tätä saatanan pakka ei tämä ole sotilaan paikka ja vielä venälöiset lääkärit kuka onkaan maanpetturi miksi minua rääkätään. Henkistä ja fyysistä kidutusta olen saanut kokea monessa paikassa ollessani. Pakkohoitoa ja pakkolääkitystä se on rankaa touhua miksi minua myrkyttävät lääkkeillään. Kun olen ne monessa paikassa sylkenyt pois hiidenpellossakin noin 8 kuukautta syljin ne pois suustani. Kumma vaan kun pitivät sielläkin minua terveenä kun syön lääkkeeni, vaikka siis syljin ne pois. Tomas lääkäri sai kuulla etten syö lääkkeitä otti se ne pois listoillta puhuimme sen kanssa viinapirusta pitkään. Tajusi sekin minut tervepäiseksi paprantuneeksi juopoksi keneltä on viinapiru kuollut päästäni. Toki otin konjakkia piri poikien kanssa asuessani mutta kun en jaksanut niiden huumetouhua katsella selvinpäin, ja kun en tule konjakista köyhäksi enkä kipeäksi. Kyllä tämä saatanan pelleily saisi loppua, tulisi minua soturini hakemaan täältä, omieni pariin kaipaan. Helvettin tälläisestä saatanan hullujen seasta olen kun lastentarhassa. Muutenkaan en suomalaisista tykkää monestakaan on tämä kirottu maa ja kirottu kansa kun ovat suomalaiset sekasikiöitä. Eivät nämä tiedä ovatko nämä saksalaisten tai venäläisten jälkeläisiä. On suomalaiset niin saatanallisia olleet minua kohtaan vuosia ovat nämä minua kiduttaneet ei täältäkään kukaan mene taivaaseen. Kun eivät tunne poikaakaan siksi eivät tunne isääkään. Ei taivaassa ole hulluja eikä sadisteja senkään vertaa. Täälläkin näen heti naaamasta kun lakkaa saamasta näen sen heti ihmisestä. Täälläkin menee sekopäät hoitajat röökille yskijöiden räkijöiden perässä tupakka koppiin. Räkii yksikin kaveri keuhkojaan pihalle tupakkakopissa. Osastolla 30 se sekopää räki ja oksenteli potilaskeittiössä lavuaariin ja lattialle, kerran menin yöllä vessaan pesi kaksi hoitajaa käytävää oli tämä kyseinen kaveri oksentanut käytävän. Että kyllä niin kovasti ihmettelen hoitajiakin miten voivat olla noin tyhmiä. Ihmettelen kovasti miten ei ole uskovaisia hoitajia herkällä mielenterveys alalla. Ottaisivat uskovaiset syliin sairaat ja lopetettaisiin lääkkeet varmaan rakkuaudella parantaen. Minäkin pelastin nuoren naisen 26 vuotiaan sähköhoidosta kun mikään muu ei sille auttanut. Meillä oli rakkautta naisen kanssa ON JUMALAN RAKKAUS PARANTAVAA se on parasta lääkettä mitä voi olla ja sen sanon sydämmestäni kovan koulun läpi käyneenä. Lukekaa nistit ja juopot minkä koulun olen läpi käynyt olin varmaan toivottomin tapaus suomessa. Mutta kun rahaa sain ei tehnyt mieli viinaa sain tehtyä köyhiä onnelliseksi ja pidin nistit kaidalla tielä syöttäen ja juottaen niitä kun omia lapsiani, mitä ne toki ovatkin JUMALAN OMIA KUNHAN SEN VAAN OIVALTAVAT MITEN JUMALA OHJAA HEIDÄNKIN TIETÄÄN. Mitä aikasemmin huoamaavat JUMALAN JOHDATUKSEN SITÄ PAREMPI HEILLE. IHAN ITKUKSI PISTÄÄ KUN NUORET MIEHET MÄTÄNI VARMAANKIN PASKOISTA HUUMEISTAAN. Nyt lähden petaamaan ja siivoamaan alkaa se meillä juuri onneksi on minulla osastojen siistein huone pääsen vähällä siivoamisella.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...