tiistai 6. heinäkuuta 2021

Tarinaani vielä tälle päivälle osaston koneella. Hyvä että on tommoisia hoitajia kun on J. hoitaja saisi olla kaikki samanlaisia. On se semmoinen ilopilleri ja on sillä hyvä ote potilaisiin. Tekee se muutakin kun monetkin ovat koneella koko päivän melkein.

Otti J. hoitaja hoitaakseen tietokone asiani annoin sille kirjeeni missä toin esiin koneen tarpeellisuuden minulle. On se melko pakollinen minulle semmoinen henkireikä on minulle tietokone vaikkei esimerkiksi facebookiin pysty mitään ajatuksiaan kirjoitella antaa ne heti lähdöt sieltä. Mutta meneehän siinä aika käydessä läpi facea ja kavereiden kanssa kirjoitellessa. Blogini on minulle tärkeä sekä tietysti pankki asiani koneella suorittaen. Sähköpostissa minulla ei olekkaan muuta liikennettä kuin yhden tuttuni kanssa vänkäämistä kun on se pamiukko. Toivotaan nyt että saisin koneen äkkiä yhdeltä firmalta kaveritkin ovat sieltä saaneet kaikkea koneen ja puhelimen sekä toinen sai Jopo fillarin. Tuntuu niin orvolta ilman omaa konetta onhan se mukava leikikalu aika kuluu mukavasti koneella ollessa. Harmi jos se firma jääkin kesälomille niin kun sanoi nainen kun soitin sinne. Saisin nyt koneen äkkiä sieltä pääsisin taas omalla koneella työskentelemään. Uskon että on minulla hyvät mahdollisuudet koneeseen kun M.H sai sieltä hienon koneen kuulemma. Kohta onkin sitten ruoka meillä siitä lähdenkin ulos. Sanoi hoitaja J. minulle että olisi minulla silmälääkäri järvenpään silmäasemalla 13.7. 2021. Hyvä niin näemme mihin malliin on silmäni menneet. Jos onkin kaihia minulla pääsen varmaan leikkaukseen nopeasti. Kun on silmäni olleet jo siitä verenpainelääkkeestä asti huonot, määräsivät minulle verenpeinelääkkeen vääryydellä ilman minun ja lääkärin keskustelua ohkolan sairaalassa ja meni minulta heti verenpainelääkkeen oton jälkeen silmäni huonoksi. Olisihan se kumma sattuma että juuri samaan aikaan venerenpainelääkkeen oton jälkeen olisikin kaihi minulle puhjenut noin pahana. Mustia palloja meni silmäni näkökentässä, jäi vielä sen lääkkeen lopetuksen jälkeen vasempaan silmääni tommoinen harsomainen häiriötila. Mikä kyllä häiritsee jokapäiväistä elämääni olen kyllä jotenkin tottunut häiriöön silmissäni. Nyt odottamaan ruokailua alkaa se puolentunnin päästä, tulisi nyt hyvä ruoka minulle ja menisi se alas nielustani mikä välillä lyö tulpan nieluuni.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...