maanantai 5. heinäkuuta 2021

Uutta päivää kohti taas mennään. Vedin tiukat sellijumpat heti herättyäni viiden maissa aamusta. Varjonyrkkeilyitä etunojapunnerruksia lankutuksia sekä venyttelyjä. Verenvuodostani vielä tarinaa.

Tekipä taas hyvää aamuset sellijumpat lähtee veri kiertämään ja herää siinä kuunnolla. Kroppani ja pääkoppani vaatii ihan aamusta jumppia en herää muuten kun jumpilla. Menin eilen nukkumaan jo noin kello 21.15 menen aikasemmin nukkumaan nykyään kun koneeni tilttasi. Tuli hieno hoitaja J. illalla huoneeseeni kysyi se saako se panna uuden konehakemuksen vireille, sanoin että tottakai saa, hienoa että otti se homman hoitaakseen kun onkin sossumme lomilla. Toivon ja uskon että saan uuden koneen pian kun se minulle on niin tärkeä. Blogini muodossa ja muissa tärkeissä asioissani pankki asiat ovat tärkeät. Ja kavereihin yhteyden pidot ovat tärkeät sosiaalista elämää koneella. On kallis koneeni nyt ladannut jotain automaattista korjaamista kolme viikkoa. Eikä mitään ole tapahtunut koneella. Eipä noi lukeneetkaan kaverit saaneet mitään aikaseksi koneellani. Tiesin ihan samat kun ne koneelta sain koneestani esiin tiedot. Vedin sellijumppia aamusta aikasin tiukat varjonyrkkeilyt sekä haarahyppyjä lämmittelynä siitä etunojapunnerruksia sekä lankutuksia tein myös hyvät venyttelyt siihen päälle. Tein useita sarjoja etunojia sekä lankutuksia. On taas tehot kohdallaan kun olen salillakin käynyt ahkeraan tulee sieltä hyvät tehot. Kysyn nyt lääkäriltämme vitaepron käyttöön ottoa kun sekin otettiin primaspanin ohelle pois minulta kovan nenäverenvuotoni jälkeen mitä hoidettiin peijaksessa ja meilahdessa. Mistä vasta vuotooni avun sain meinasi ne varmaan että ohentaa kyseiset ropit vertani liikaa. Mutta en usko että niistä johtuvaa vuoto oli kun olen vuosia syönyt vitaeprota ja primaspania. Epäilen vaan LITIUMIA 1800 mg sekä muita lääkkeitä syyksi verenvuotoon mutta en sitä pysty toteen näyttämään. Kumma vaan oli verenvuotoni kun alkoi se itsestään vuotamaan syödessäni huoneessani makaroonia. En nyut ala tähän toistamaan mitä tehtiin peijaksessa nenälleni mutta ikävä vaiva jäi minulle kun rustoa rikkoivat nenästäni. Kysyin täällä ohkolassa osasto 20 naislääkäriltä E.E mitä rustoa ja miksi ne rikkoivat nenästäni sanoi se että menivät ne rustosta läpi. Siinä oli lääkärin vastaus minulle katsoin omakannastakin asiaa mutten sieltäkään löytänyt vastausta asiaan. Eli jäi se minulta pimentoon mitä tekivät nenässäni peijaksessa. Kun alkoi vuoto seuraavana päivänä uudestaan ja siitä mentiinkin ambulanssilla meilahteen mistä heti avun sainkin vuotooni. En muista meilahdesta muuta kun tuli kolme naista minua hoitamaan tajusin vasta kun istuin sängyn laidalla käytävällä ihan kondiksessa vuoto oli hoidettu. Ihmettelen mihin muistini hävisi meilahdessa. Olin kyllä niin väsynyt ja stressaantunut koko verenvuoto ebisodista. Nukkunut huonosti ja toki vertakin menetin varmaan jonkun verran. Syödäkkään en pystynyt kun liemiruokia kun vuoto alkoi aina pahentua syödessäni, tuli verta paljon suuhuni. Lopettivatkin kummasti LITIUMIN 1800 mg sairastuttuani pahasti TSH kilpirauhas arvot olleet vuosia koholla LITIUMISTA 1800 mg tod.näk.johtuen sanoi kirjeessäänkin lohjan osastonylilääkäri S.V. niin ja vielä tuli kirje erikoislääkäri M.F. Sama auíheutettiin minulle nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti juon ja kusen paljon. Laittoivat vielä vielä vesityustautiin minirin lääkkeen väärillä tiedoilla oastolta 20 etten juo enkä kuse niin paljon. Minäkin kyllä luulin että minirin auttoi, mutten juonut sen lääkkeen aikana illasta niin paljon, siksi en kussut yöllä niin paljon. Mutta huomasinkin ettei minirin minua yhtään auttanut. Oli sorsani täynnä lääkkeellä ja ilman toki jos pystyn olemaan juomatta enään kuuden jälkeen en kusekkaan yöllä niin paljon. Ikävää että laittoi venäläinen osasto 30 mieslääkäri kuulemma suomihoitajien puheilla minulle LITIUM 1800 MG läkityksen mikä olikin oikea myrkkylääke minulle niin sairaaksi siitä tulin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...