keskiviikko 18. elokuuta 2021

Pahus kun menee minulla olantsapiini 20 mg lääkitys on siitä vatsani ihan outo. Muutenkaan en siitä yhtään tykkää en syönyt sitä vaikka yrittivät siviilisssäkin minut sillä myrkyttää isäni kauttakin isä oli sydänvikainen dementikko.

Käyttivät Mengele lääkärit sairasta isääni hyväkseen minua myrkyttämään lääkkeillä mistä meninkin ihan zsompiksi. Ja jos en syönyt jouduin syyttä hoitoon, toki minua riivasi vuosia viinapiru. Mikä pitkällä hupituomiollani hävisi päästäni. Alan miehet kyllä tietää mikä on viinapiru ja kuinka se riivaa ihmistä. Kumma vaan täällä ohkolan sairaalassakaan ei kokoonnu AA- kerho, eli nimettömät alkoholistit. Ei taida olla narkomaaneillekkaan NA kerhoa mitä kovasti ihmettelen, kun on täällä melkein kaikki kaman käyttäjiä. Lääkettä vaan työntävät niihinkin lääkärit, lääkettä lääkkeen päälle. Sen nämä osaa kun ei ole uskovaisia hoitajia eikä pahemmin potilaitakaan. JUMALAN RAKKAUS ON AINOA MIKÄ NÄMÄ SAIRAAT VOI PELASTAA. Kyllä täältä pitää alkaa jo pois pääsemään. Olisin päässyt ajat sitten jos olisin ollut kieli ruskeana lipomassa henkilökuntaa ja jättänyt näitä rassaavan kirjoittelun, kaikesta paskasta mitä olen saanut ottaa vastaan. Mutta minä olenkin minä en kumarra ketään muuta kuin TAIVAAN ISÄÄ JUMALAANI SE MÄÄRÄÄ TAHDIN ANTAA KAIKEN JA OTTAA KAIKEN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...