keskiviikko 18. elokuuta 2021

Töihin päivästä ja tässä työpaikan koneella ollen. Sain astiat pesuun koneeseen ja kahvitkin laitan valmiiksi kohta. On hyvä kun pääsen työpaikan koneella aina kirjoittelemaan kun aikaa on.

Tulin töihin taas ajoissa ei olisi minulla kun tunti töitä mutta viihdyn töissä påari tuntiakin. On töitä rajoitettu korona viruksen takia jaettiin porukkaa oastoittain. Minä olen yksin työsalin keittiöllä töissä hyvä niin saan olla rauhassa teen työni ja häivyn osastolle. Alkoikin juuri pesukone piippaamaan eli on astiat pesty tyhjennän koneen kohta. Juon myös kahvia puolikuppia lopetan taas kahvinjuonnin kokonaan en niin välitä kahvista. Juon mielummin teetä ja kaakota on ne parempia kun kahvi ei ole edes terveellistä. Katsotaan nyt lähdenkö tänään pyöräilemään kylille, en lähde jos näyttää sateiselta. Alkaisi nyt kuulumaan koneeni hankinta, laitoimme vetämään yhteen firmaan hakemuksen koneesta. Antaa ne koneita köyhille ja pitkäaikas potilaille, kaveri oli saanut tietokoneen ja puhelimen sieltä ja toinen sai jopo polkupyörän. Luulisi että minäkin koneen saan sieltä, luulen että laittoi J. naishoitaja hyvät paperit menemään firmaan. On tämä kyseinen hoitaja J. ainoa kenen kanssa synkkaa asiamme, sen kanssa voi puhua niin kun asiat on. Ymmärtää se minua ja tietää minut täyspäiseksi. Olen aikoinaan laittanut sen kotiin kolmosantennin ei ollut kuulemma muuita huoltoja silloin kun minun huoltoni. Taisin ensimmäisinä laitella suomessa kolmosantenneja. Ei näkynyt kolmoskanava vielä kunnolla oli minulla kartta mistä katsoin katvealueet. Levisi se siitä joka puolelle suomea on noita niin sanottuja laajakaista antenneja vieläkin monessa mökissä. Nyt töihin palaan asiaan osaston koneella myöhemmin. On minulla kukkapurkki projekti vielä meneillään pitää pestä monta purkkia, ekaksi käyn ne käsipelillä läpi ja sitten koneeseen ettei jää vaan pöpöjä purkkeihin edellistä sadosta. Palataan siunausta jengille tällekkin päivälle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...