sunnuntai 15. elokuuta 2021

Univelkojen takia huono päivä ollut mutta pienet päivä unet auttoivat asiaan. On minulla univelkoja monelta yöltä. Mitkä pilaavat seuraavan päivänkin, kun väsynyt olen. Tarinaani viinapirun riivanneesta Kaitsusta.

Olen toki mennyt aikasin nukkumaan illasta mutta herätykseni on ollut liian aikasin aamuyöllä. Kolmen neljän aikoihin heräillyt ja toki lITIUMISTA 1800 mg johtuva nefrogeeninen diabetes insipidus vesitystauti herättelee yöllä kusihätään. Lopetettiin LITIUM 1800 mg sairastuttuani siitä pahasti. Monia vaivoja siitä myrkystä tulikin minulle ja vielä venäläinen mieslääkäri osastolla 30 määräsi sen minulle ja ihmettelin kun sanoi se henkilökunnan palaverissa suomi hoitajien puheilla sen minulle määränneensä. Kummaa on touhu talossa ei koskaan minua ole oikeastaan lääkitti sairaaksi kellokoskella, mikä nyt tapahtui ohkolan sairaalassa. Mikä on samaa yksikköä kellokosken kanssa mikä lopetettiin toiminnasta. Miksi venäläiset minut ottivat hampaisiinsa minulla ei ole koskaan ollut veli venäläisten kanssa harmia, ettei voi siitäkään johtua lääkitsemiseni litolla 1800 mg pitoisuuksiin nosti venäläinen lääkäri sen. Nyt on vointini hyvä kun jäi LITIUM 1800 MG pois minulta sairastuttuani siitä pahasti. Koskaan en anteeksi anna mitä minulle on tehty tälläkin reissulla. Niin vakavaa on ollut henkinen ja fyysinen kiduttamiseni. Mikä syyttä alkoi selkin samarian pisaran takia kun oli selkissä juoppo kokki olen siitä kirjoitellut paljonkin. Lukekaa niin voitte varmaan hiukan ihmetellä miksi minut kidutettavaksi pakotettiin jorvissa jo ekaksi 12 vuorokautta kiduttivat kopissa. Mutta oli minulla sielläkin JUMALANI tykönä ja selvisin sieltäkin hengissä pois. Jatkui kiduttamiseni kellokoskella missä myrkyttivät minut sekaseksi en muista koko aikaa sieltäkään. Jatkui sama kidutus ohkolan sairaalaassakin niin sekavaksi myrkyttivät minut etten tiennyt mistään mitään. No siitä selvisin ja lääkkeet minimoitiin. Palaverissa kolmen hoitajan kanssa ja venäläisen mieslääkärin paikalla ollessa, sanoi lääkäri että määrää se minulla suomi hoitajien puheilla LITIUM lääkityksen minkä pitoisuudet nosti se ihan myrkytysvaaraan asti 1800 mg. laittoi se myös toisen lääkkeen RISPERIDON. Minua ei vaivaa mikään muu kun alkoholismi mistä olen selvinnyt pitkällä hupituomiollani pahimmissa paikoissa olleena. Viinapiru kuoli päästäni toki otinkin siellä keravalla konjakkia kun en jaksanut poikiani ihan selvinpäin katsella kun vetivät ne kamaa kaiken aikaa. Mutta se paha viinapiru kuoli päästäni se hupituomiostani oli hyötyä. Pitkään siinä kyllä menikin noin 13 vuotta hupia kiinni. Miettikää juopot ja nistit sitä kun teidän takia oikeastaan tuomioni sain. Lukekaa ja oppikaa mitä teille puhun viinapirun riivanneesta Kaitsusta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...