keskiviikko 3. marraskuuta 2021

Nukkuen vielä ensimmäisten herätyksieni jälkeen kello kuuteen asti. Nukkumaan illasta ihan inhimilliseen aikaan kello 22. Aamu teet juotu hunaja onkin minulta loppu. Tarinaani näin aamusta heti.

Melko hyvin nukuin pari kertaa aamusta heräten kusin sorsaani yöllä. Väsytti minua varmaan olantsapiini 20 mg se on myrkkyä minulle vatsani se pilaa ihan täysin. Harmittaa vaan kun olin pakotettu lähtemään piripoikien luota kun rahani loppuivat. Oli minulla niin kauan mukava niiden kanssa asua kun rahaa minulla oli. Ostin ruuat tupakatkin niille pyörän tabletin ostin sekä yhdelle puhelimen. Mutta alkoikin alkuun niin mukavat kaverit minua kiristämään kun rahani väheni. Kohta onkin aamupala ja taas lääkkeet mitkä otan pitkin hampain kun en ole mielisairas olen alkoholisti keneltä on viinapiru päästä kuollut. Ei mene minulla aamusta kun ABILIFY 20 MG. Sekä illasta paska lääke OLANTSAPIINI 20 mg. Pitää päästä näistäkin lääkkeistä eroon ja äkkiä ei ne sovi minulle. Ihmettelen miten joku saa myrkyttää toista lääkkeillä. Miksi lasken myrkytämiseksi minut sairastuttaneista lääkkeistään. Lukekaa mitä teki minulle LITIUM 1800 mg sairastin siitä todella pahasti. Ajatelkaa mitä henkistä väkivaltaa minuun kohdistettiin jatkuva epätietoisuus jääkö lääkkeistä aiheutuneet vaivani päälle. Oneksi eivät jääneet sillä silloin olisin alkanut toimimaan. On tossa Hyvinkäältä asianajaja jolle edesmennyt S.P. on kertonut asioistani jotain. Pitäisi saada koko juttuni uudestaan käsittelyyn pitkä hupituomioni myöskin. Ja tämä reissu mikä hupia minulle järjestettiin selkin samarian pisaran juopon kokin ison Antin takia. Lukekaa tarinaani siitäkin sekopäästä minkä paska reissun minulle yhtenä se aiheutti. Koskaan eivät tule anteeksi ne saamaan ketkä ovat kiduttamiseeni syyllisiä. On mennyt vuosia kiduttamisessani miksi sanon tätä kärsimysnäytelmääni VIA DOLOROSA. KÄRSIMYSTEN TIE. Miettikää miten olen kärsinyt vuosia pitkä hupituomioni noin 13 vuotta pahimmissa paikoissa olleena. Ja nyt tämä selkin samarian pisaran kokin Ison Antin aihuettama kärsimysnäytelmä mikä on kestänyt 2v 11kk läkkeillä minut sairastuttaen vielä ottivat siihen venäläiset lääkäritkin. Onneksi lopetettii minulta myrkkylääke LITIUM minkä pitoisuuset nosti venäläinen mieslääkäri 1800 mg. Sairastuin siitä lääkkeestä pahasti lukekaa olenhan siitäkin paljon kirjoitellut. Kumma vaan kun sanoi Venäläinen mieslääkäri kolmen suomi hoitajan palaverissamme että määrää hän minulle LITIUM lääkityksen suomi hoitajien puheilla. Miksi näin tehtiin mikä on venäläisten motiivii kaikelle tälle kärsimysnäytelmälle kun nosti vielä pitoisuudet pilviin 1800 mg. Onneksi kävimme Lohjan osastonylilääkärin S.V. vastaanotolla sekä erikoislääkärin M.F. sain heiltä kirjallisen todistuksen sairasteluni syyksi tod. näk. LITIUMIN 1800 MG. Miksi määrää venäläinen lääkäri typeryksien suomi hoitajien puheilla tommoiset lääkkeet minulle. Koskaan ei minua olla kellokoski ohkolassa kymmeniin kertoihin lääkitty sairaaksi.Muttei olekkaan minulla ennen ollut venäläisiä lääkäreitä. Toinen ihminen on sitä ja toinen tätä toisten kanssa vaan synkkaa paremmin kun toisten. Oli täällä osastolla hetken mukava venäläinen kuulemma naislääkäri kenen kanssa minulla synkkasi hyvin saimme yhteisymmärryksen pelaamaan. Se vissiin lopetti minulta LITIUM lääkityksen. Kyllä on ollut tällä minun hoitojaksollani outoja piirteitä ihan tarpeeksi. Eihän minulla nyt ole mitään venäläisiä lääkäreitä vastaan luulisi vaan että suomalainen suomalaisen pään tuotokset ymmärtää paremmin. Kunhan vaan olisin heti alusta päässyt tutustumaan paremmin veli Venäläisiin lääkäreihin. Eikä olisi menty suomalaisten hoitajien raporteilla ja kirjaamisillla. Kun kirjoittaa tarinoitaan niihin kirjaamisiinsa. Pitää minun taas tilata hoitajien ja lääkäreiden raportit. Että näen mitä ovat minusta kirjoittaneet. Kun eivät yhtään minua tunne kun yksi potilas talossa M.K. osastolta 60. Sekä juuri talostamme lähtenyt hieno hoitaja J.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...