keskiviikko 24. marraskuuta 2021

Nukkumaan illasta kello 22.20 herätykseni oli kello 4.55. Siitä selli jumppia tekemään varjonyrkkeilyä etunojapunerruksia sekä lankutuksia ja hyvät venyttelyt päälle siihen.

Teki taas hyvää sellijumpat herään siinä aina kunnolla ja lähtee päivä hyvin käyntiin jumpilla, vetristyy siinä koko kroppa ja pääkoppa alkaa pelaamaan. Suosittelen muillekkin aamujumppia kun vaan alkuun pääsette hyuomaatte sen hyvänolon tunteen mikä siitä tulee. Aloitan aina jumpat varjonyrkkeilyllä siitä teen etunojapunerruksia sekä lankutuksia molempia muutamat sarjat sitten teen venyttelyjä istuen aitajuoksija liikettä sekä monia venyttelyjä tehden mitä vaan mieleen tulee. Monotin salilla kenkäni oven yläkarmiin ohjaaja mittasi sen puhelimellaan oli karmi 1.90 metrin korkeudella. Kyllä vanhakin vielä taipuu ja notkeuttakin löytyy joka päivä venytellen. Sanoin ohjaaja M.että monota sinäkin sanoi se vaan että on sillä takareidet niin jumissa ettei onnistu monottaminen. No se siitä hyvin minulla mono nousee joskus monotin muutaman askeleen vaudilla ison fudismaaliln ylähirteen saksarin. Silloin tuli treenattua paljon hypin ja pompin ajoin enduroa ja crossia. Hyppäsin joskus korkeuttakin 1.79 metriä. Eihän se nyt paljon ollut mutta meidän kisoissa olin ylivoimanen. Menee näköjään kiekonheitto suvussamme se on hienoa olen ylpeä Mikosta Kyyrön ja Hyvösten Geenit ovat hyvät. Isäni oli piirin mestari nyrkkeillyssä jossain sarjassa. Isoissäni vissin juoksi jonkun verran. Hänkin lunasti maamme minulle kädellään Kumminkin olen joutunut suomessa ja suomalaisten kiusattavaksi ihan kidutettaksi olen joutunut. Kumma vaan kun minun lajini oli kiekonheitto se vaan oli vähän väheksytty laji ei ollut se koulujen kolmiotteluissakaan koskaan. Olisin ollut kiekossa ylivoimanen heitin sitä jo junnusta pitkälle toki heitin nuorena nuorten kiekkoa. Kumma sattuma vaan että suomen ehkä riskein vartijakin nelinkertanen suomen mestari kiekossa ja kakkoseksi ikämiehissä MM. puntti kisoissa tullut serkkuni poika MIkko Kyyrö otti kanssa kiekonheiton lajikseen.Olen ollut suvun musta lammas eipä suku ole minusta koskaan välittänyt tommoinen sukulalainen ja minua kiusataan ja hakataan päähän ja kiristetään. Pääsi saatana mustalainen ja Nyysky lyömään jollain astalolla vissiin pääni auki hyrylän kämpillämme.Lukekaa olenhan siitäkin tapahtuneesta paljonkin kirjoitellut.Koskaan en anteeksi anna saatanoille rotille. Olivat varmaan niin kamoissaan etteivät tajunneet ketä löivät.En lähtenyt tikattavaksi kyttien ja ambulanssin mukana sairaalaan, vaan jäin kyttämään kaksikkoa kämpille iso vaeltaja puukkoni valmiina iskemään jos olisivat tulleet kämpille saatanat takasin yöllä. Eivät olisi päässeet toista kertaa minua yllättämään. Eipä ole kaksikkoa näkynyt sen jälkeen olisiko alamaailmani ne jo hoitanut. Kun ei kaikki hyväksy minun kolhimistani, syyttä vielä on pääni minulle sen verran arvokas omaisuus etten hyvällä katso sen kolhimista, vielä kun oman jengin miehet sitä tekevät. Voihan olla että ryöstömurhaani suunnitelivat vai mikä oli syynsä. Kuulin kyllä että skitsoissaan luulivat minun kuvanneen heitä yöllä kämpällä. Ikinä eivät tule anteeksi saamaan että sitä kättä purevat kuka heitä ruokkii. Ja älkää minua pitäkö pahana en minä tee mitään on vaan minullekkin lojaaleita varmaan jengissäni. Ikäni lusineena ja poikia kaikella tavalla auttaen pienintä ja heikointa aina autellen. Cosa Nostra herran rauhaa jengilleni. Ei ketään saa syyttä lyödä päätä auki pitäähän siitä syyllisiä rangaista. Tutkinnan alla on sekin juttu oliko jonkun toimeksianto minun kolhimiseni.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...