tiistai 7. joulukuuta 2021

Hyvä fiilis niin kun vaan voi tällaisessa talossa olla. Harmittaa vaan kun lähti hyvä täyspäinen hoitaja J. Saattohoito hommiin kun sen kanssa synkkasi oli sillä sydän ja pää paikallaan.

Ikävä on entistä omaaa hoitajaani kun sen kanssa asiat eteni ja synkkasi meillä hyvin. Miten ei ole koskaan kymmeniä kertoja viina katkoilla olleena taloissa ei kenenkään kanssa synkannyt. Toki olin niin vähän aikaa aina talossa kun kirjoittivat lääkärit minut aina ulos kun viinahöyryt oli lähtenyt päästäni. Tämä hupi reissuni on kestänyt jo 2v 12kk juopon selin samarian pisaran kokin takia. Lukekaa olen siitä paljon kirjoitellut alkuun pidin mölyt mahassani asiasta mutta kun jouduin pahasti kärsimään täällä kellokoski ohkolassa aloin panemaan asioita niiden omilla nimillä eteen päin jos jostain alkaisin apua saamaan. Nyt on hyvällä mallilla asiat suurin piirtein vielä kun pääsen Abilify 20 mg ja illasta menevästä Olantsapiinistä eroon se on minulle huono lääke. Olen sitä nyt syönyt kun ottavat verikokeita minusta. Eivät nämä henkilökunta huomaa yhtään syönkö lääkkeeni vai en olen niin monessa paikassa sylkenyt ne pois ja ollut vuosia syömättä. Miksi siis söisin lääkkeitä kun olen henkilökunnan mukaan kunnossa kun syön vaikka olenkin ne sylkenyt pois. Eikö se ole ristiriitainen asia pakottavat minut syömään vaikken tarvitse mitään hullun lääkkeitä.Kun olen alkoholisti en mielenvikainen sen on todenneet monetkin lääkärit testejä tehden hierojan koulutukseen ja hautausmaalle traktori kuskiksi halusivat minut tutkia eiran sairaalassa tehtiin siellä testit minulle. Fyysinen kunto oli erinomainen ja pää pelasi hyvin testeissä. Piti olla minulle loppuelämäni duuni hautausmaalla traktori kuskina.Sama haikon kartanon hierojan oppi mikä tyssäsi rauhankyyhky tatuointiini ranteessani olin linnoissa ollut. Helvetti en edes saanut jäädä uskovaiseen perheeseen Ruotsissa Eskilstuunassa kun menin volvolta töitä hakemaan näki haastattelija kyyhkyn ranteessani ja sanoi että olenko linnassa ollut sanoin että olin yhdestä nyrkkitapelusta isomman ja riskimmän kaverin kanssa kun vei se aina rahamme. Tulikin siitä kaverini myöhemmin kun se tajusi ettei kannattanut kansani ryppyillä siihen aiakaan. Pari kertaa se kokeili ja pieksin sen. Minut vangitiin suoraan käräjiltä törkeästä pahoinpitelystä. Sain 8 kuukautta mistä urani alkoikin pitkän taipaleen tehneenä linnoissa VAHON paatissa seilaten. Nyt alan lähtemään töihin alkaa olemaan jo kello niin paljon. Saan onneksi taas kahden tunnin liksan päivässä kun ohjaajille siitä sanoin, oli minulla koronan takia vain tunnin duunit päivssä vaikka akhta tuntia olinkin työmaalla. Mutta sain vaan tunnin pakan, nyt saan taas parempaa palkkaa kahdesta tunnista. On sekin raha hyvä kun niin pienissä rahoissa olen kun yrittävät rokottaa vuosia vanhoja maksuja minulta. Miksihän tulee tonnikaupalla laskuja minulle kusetettiin minua joka taholta edunvalvonta ja rosvot veivät rahojani aikoinaan tonnikaupalla. Pitäisi minun alkaa oikeutta saamaan kaltoin kohteluuni koko paska elämäni pitäisi uusiksi saada.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...