maanantai 6. joulukuuta 2021

HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ kaikesta huolimatta hyvällä fiiliksellä Tuntematon Sotilas katsottu ja syöty hyvin. Vahon paatissa oli hyvä seilata tiedätte nuori liitto sen paremmin RIKOSSEURAAMUSLAITOS

Harmi kun en pääse keravalla palvelutaloon missä on kouluni opettajiakin olisin päässyt heitä auttelemaan, kun minua ovat hekin auttaneet nuorena. Selittivät vaan täällä Ohkolan sairaalassa että olen liian hyvä kuntoinen sinne Keravan paikkaan. Olenhan ikäni pitänyt laitoksissa huolta kondiksestani. Haluan autella muitakin kun mielisairaita kun ei heidän auttamisensa anna oikein tyydytystä työssäni. Ovat ne niin hankalia auteltavia, tarjoavat ne taas minulle vantaalta mielenterveys kuntoutujien paikkaa. En ole niin sanotusti hullu olenhan alkoholisti. Siksi onkin minun niin vaikeaa olla mielenterveys ihmisten parissa jatkuvasti kun niin sanottu hulluus tarttuu. Olen sotilas siksi kaipaan kaltaisteni seuraan pois hullujen parista. Kyllä nämä paikat saisivat jo minulle riittää, olenhan näitä vuosia kierrellyt. Olen ollut aikoinaan mielelläni kellokoskella kun olin masentunut pojan äidin takia, sen jättäessä minut ja lapsensa. Olin niin masentunut siihen aikaan, mutta surut hukkuivat ajatuksistani kun se saatanan viinapiru kuoli päästäni. Toki voi joku ajatella että maistelin huumepoikieni kanssa asuessani. Toki meni siinä konjakkia kun petyin poikiini kun eivät he kukaan lopettanut huumeiden käyttöä. Ja kun rahani alkoivat hupenemaan alkoivatkin omikseni luulemani pojat minua kiristämään. Luulin poikiani poliitisesti aktiivisiksi ja minäkin olisin ajanut hienoa tuttuani lääkäriä jo sosiaalisairaalan ajoilta politiikkaan mukaan hän oli vihreissä missä minäkin olen, oli lääkäri tuttuni ehdokkaan jossain vaaleissa. Pelkään ettei vaan ole hänelle sattunut mitään kun en ole kuullut P.T. mitään pitkään aikaan. Nyt lähden kohti ruokatilaa alkaa iltapala kohta saan leipää ja vegaani tahnoja. Palaan asiaan myöhemmin illasta siunausta tällekkin arvokkaalle päivälle. Ja veteraanien muistoa kunnioittaen. Ja koettakaa ymmärtää kiukkusuuteni ja suutttumukseni olen niin paljon joutunut elämässäni kärsimään. Mutta linnat ovat minut pelastaneet kun siellä olen pärjännyt hyvin aina kavereita oli minulla talossa kun talossa. Vahon paatissa oli siihen aikaan hyvä seilata oli siis nuori polvi Vaho sen aikainen vankeinhoitolaitos. Tiedätte sen paremmin nykyään RIKOSSEURAAMUSLAITOS.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...