sunnuntai 5. joulukuuta 2021

Isoisäni Veteraani Invalidi kääntyy haudassa uhrasi hän kätensä minun takiani itsenäisestä suomesta. Mitä olen saanut ottaa vastaan suomessa suomalaisilta miksi kysynpä sitä vaan.

On Itsenäisyys päivä miten on mahdollista että täällä juhlitaan sitä vaikka tässäkin Ohkolan sairaalassa venäläiset lääkärit minutkin sairastuttivat suomalaisten hoitajien puheilla. Sanoi niin venäläinen mieslääkäri osastolla 30 palaverissamme kolmen suomihoitajan läsnäollessa. Olen paljon kirjoitellut miten sairastuin LITIUM 1800 mg lääkkeestä. Pahoja oireita minulle tuli, kuka olen aina ollut täällä Kellokoskellakin kun terveyden perikuva voittaen kisojakin täällä. Linnoissa ollut 12 kertaa eikä minua ole sielläkään koskaan sairastutettu lääkkeillä. Työsiirtoloissa ollut monta tuomiota ei sinne höperöitä oteta. Olen ollut yli 40 kertaa hoidossa viinan takia muttei koskaan minulla ole ollut venäläisiä lääkäreitä niin kun tällä hupireissulla, minkä aiheutti selkin kylän samarian pisaran juoppo kokki. Vaikken usko että sen sekopään puheilla minua olisi alettu kiduttaa jo Jorvin sairaalassa. 12 vuorokautta kiduttivat kolkossa kopissa. Henkistä ja fyysistä väkivaltaa sielläkin jo harrastetttiin kun ei vessassa päässyt käymään ajallaan. Kukaan ei tullut vaikka painoin hälytyskelloa. Lukekaa miten tulikin siihen koppini ulkopuolelle oven pleksi lasin taakse, joku ulkomaalaisen näköinen siivooja tein sille pyhän tervehdyksen.Johan alkoivat suomalaiset koirat panemaan vessaa kuntoon, ja pääsin ajan kanssa paskalle, tuli vatsani tyhjäksi pyttyyn ja vielä suihkuun samanlainen läjä minkä pesin suihkulla pois. Miten Helvetissä on mahdollista että minä sotaveteraanin Invalidin pojanpoika jouduin venäläisten käsiin kellokoski ohkolassa. Miksi näin annatte Suomalaiset tehdä. Kyllä täällä huumeväkeä paapotaan ja hatkaritkin ovat päässeet aika äkkiä siviiliin. Toki olisin voinut minäkin jo päästä olenhan niin juoni ja kymmeniä kertoja täältä lähtenyt aika äkkiä ulos, kun oli viinapiru häipynyt päästäni. Miksi venäläiset ottivat minut hampaisiinsa, ei minulle ole ollut niiden kanssa koskaan mitään vääntöä. Olen käynyt töissä jatkuvasti ja treenannutkin en edes tupakkaa polta ja pidän huumeväelle kuria osastoilla, mitä olen joutunutkin vaihtamaan useasti, juuri saanut tavarani laitettua kun jo tuli lähtö toiselle osastolle kiusa se on pienikin kiusa. En kyseenalaista Venäläisten ammattitaitoa minä vaan uskon ja luulen että suomalainen tuntee suomalaisen pään tuotokset paremmin. Ja monet eivät mene terveyskeskukseenkaan jos siellä on Venäläiset lääkärit. Minulla on Keravalta hyvä tuttukin Veli Venäläinen kuka piti minusta ja niin sanotusta uhristani huolta tuoden meille ruokaakin. Kysyy sitä vaan jengini miksi näin minulle teitte. Määräsi venäläinen mieslääkäri osastolla 30 minulle LITIUM lääkityksen minkä pitoisuudet se nosti pilviin sanoivat minulle tyypit ketkä tiesivät lääkkeestä. No miten suhtautuvat ulkomaan kaverini saman venäläisen toimiin kun pyysin sianlihattoman ruuan kun en saastaista sikaa syö. Sanoi tämä kyseinen venäläinen lääkäri ettei sitä voi antaa, kysyin miksi on se kuulemma vaikea järjestää. Sanoin venäläiselle että oli osastolla kaksi muutakin sianlihatonta ruokailijaa. Outo oli venäläinen mieslääkäri kenen nimeä en voi mainita kun puuttuivat jo kerran koneeseeni ottaen sen pois kuukaudeksi yhden nimen takia. Olin epähuomiossani laittanut oman hoitajan etunimen blogiini, ei se ollut missään negatiivisessä muodossa vaan kehasin omaa hoitajaani että huomasi se miten sekasin menin puoleen tuntiin lääkkeestä. Ja tulikin muutoksia lääkkeisiin mikä olikin hyvä kun ei ne enään silloin sekoittaneet päätäni. Miksi sitten kun lääkkeet vähennettiin ja olin hyvässä kunnossa, piti minulle myrkky LITIUM 1800 MG laittaa. On vaikea mitään hyvää kirjoittaa henkilökunnasta kun saan paskaa ottaa vastaan. No oli yksi poikkeus talossa, hyvä hoitajani J. kenen kanssa minulla synkkasi hyvin sai se asioitani hyvin järjestettyä. On sillä tytöllä sydän paikallaan ja viisautta sille oli siunaantunut hyvin. Jokainen ihminen on erilainen ja joidenkin kanssa synkkaa asiat. KYSYN SITÄ VAAN NIINKUN OPETTAJANI POIKA RESERVIN MAJURI. Ja älkää vetäkö hernettä nenäänne kun puhun myrkyistä minulle on kaikki psyykelääkkeet myrkkyjä niistä sairastuen pahasti monestakin. Kumma vaan kun valitinkin koneeni pois ottoa Hallinto-Oikeuteen, Valviraan ja potilasasiamiehelle sainkin koneeni takasin kuukauteen. Selittivätkin koneen oton syyksi yöllistä kirjoitteluani. Kirjoitti joku minulle että oli koneeni pois otto kuukaudeksi ihmisoikeusrikos ei näillä ole oikeutta yhden etunimen perusteella konettani viedä. Kirjoittavat täällä lääkäritkin ihan paskaa lausuntoihinsa ja hoitajat raportteihinsa. Ei ole näillä oikeutta minusta mitään kirjoitelle joku saatanan tyhjäpää kirjoittaa minusta suuresta ajattelijasta paskaa. Kun eivät minusta mitään tiedä ja tunne minua ollenkaan. Sitä vaan kovasti ihmettelen kun sanoi venäläinen mieslääkäri kolmen suomi hoitajan palaverissaµme että hän määrää LITIUM lääkkeen suomi hoitajien puheilla. Tietäen niiden ajatuksen ja järjen juoksun ei heillä pitäisi olla oikeutta paskaa kirjoitella. Pitäisi se olla potilaan ja lääkärin kahdenkeskistä vuorovaikutusta yhteispeliä ja tutustumista toiseen. Siitä se paraneminen alkaa kun pystyy luottamaan lääkäriin ja lääkäri pääsee niin sanotusti potilaan pään sisään. Tämän vaan sanon kokemuksen syvälle rinta äänellä vuosien tutkinnallani monesta paikasta. Ehdin kyseisen fiksun tuntuisen venäläisen lääkärin kanssa tavata opiskelijan ollessa vaan läsnä, oli hyvä ja antoisa palaverimme sanoi lääkäri ettei hän halua luovuuttani viedä. Tietää se minut elämäntaiteilijaksi varmaankin. No nyt on asiani hyvällä mallilla olen pääsemässä ehkä mieluisaan paikkaan. Ja lääkkeet on minimissä kuntoni on hyvä käyn salilla ja lenkillä työt menee hyvin ja fiilis on muutenkin hyvä. Nukun hyvin kun vaan maltan mennä sänkyyn ajoissa nukahdan varmaan muutaman minuutin sisään. Minäkin olen ollut masennuksen takia monesti kellokoskella ja minut on monesti passitettu siviiliin samalla ajatuksella. Olin pojan äidin takia masentunut kun se oli mikä oli, hoidin poikaani sen 7 vuotta kun äitinsä meidät hylkäsi ja isäni pilasi poikaani kun yhdessä asuimme. Tippui poika isäni ollessa sen kanssa keittiössä pöydältä kivilattialle, tajuttoman poikani nostin varovasti sänkyynsä ja paijasin pientä.Isäni sanoi vaan että huoran pentu se oli isäni kipeässä päässä varmaan mitä se muija minulle teki. Miettikää nyt hyvät lukijani miten paljon olen suomessa saanut kärsiä näiden saatanoiden takia vuosia olin kiinni hupia. Ja nyt vielä tämä viimenen reissu selin samarian Pisaran juopon kokin aiheuttama kärsimysnäytelmä. Onneksi sekin kokki tulee kärsimään helvetin tulen, kun sen viinapiru sitä riivasi. On sillä polvensa paskana menen sitä sitten moikkaamaan kun se polviensa takia on rullatuolissa. Pitäähän minun saada selvyys kenen toimesta jouduin kidutettavaksi ihan miksi tätä sanon, kun pakkohoitoa ja pakkolääkityksiä sain ottaa vastaan ja sairastuen niistä lääkkeistään. Kyllä se kidutuksen kriteerit täyttää kun ei henkilökunta tehnyt mitään vaikka kaksi vuotta suunnilleen sanoin sairaasta olostani.Onneksi on minulla Lohjan osastonylilääkärin S.V. kirjallinen todistus siitä LITIUMIN 1800 mg aiheuttamasta sairastelustani. MIKSI NÄIN VOI OLLA MUKAMAS SIVISTYSVALTIOSSA. Lukekaa miten olen yrittänyt itsemurhaa nuorempana näiden saatanoiden takia, ajaen minut siihen pisteeseen. Nyt vaan nautin JUMALANI KOSTOSTA KOKO IHMISKUNNALLE SUOMALAISTEN PIRUJEN TAKIA. Mietin mihin maahan lähden kirjoittelemaan että saan kirjoitella fagta tietoa asoiden oikeilla nimillä suomen paskasta sairaanhoidosta varsinkin mielenterveys ja päihdepuolelta. Onhan toki nykyään suurin osa potilaista narkomaaneja ketkä ovat kyllä vaikeita tapauksia ja umpikieroa porukkaa.Kyllä siinä on henkilökunnallakin kestettävää niiden kanssa. Ymmärrän kyllä henkilökuntaakin, mutta miksi on mennyt takapakkia hoito osastolla kun osastolla mitään eivät hoitajat vaadi nykyään potilailta. On niillä kämpätkin hirveässä kunnossa, samaten potilaskeittiö siivoan sen monesti päivässä vaikkei se minulle kuuluisi. Miksi nisteiltä ei vaadita mitään nykyään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...