perjantai 10. joulukuuta 2021

Miksi minut otettiin kidutettavaksi suomalaisten toimesta. Taivaan ISÄ on anteeksi antava ja pitkämielinen mutten sekään kaikkea kestä sen lapsia kiduttaessanne. Kärsikää ihmiset jo elinaikananne.

Heräsin ekan kerran kello 3.15 siitä vielä nukkuen kello 4.30 asti vielä nukkuen kello 5.40 asti. Kirjoitin kynällä tarinaani siitä kello kuusi kahvin keittoon potilaskeittiölle. Keitin reilusti kahvia kun oli se minulle ilmanen paketti kun voitin työpaikan ensi lumi veikkaukksen arvsin 3.12.2021 lumen tulon tuli silloiln jo ensi lumi muttei rajana pitämää 2 senttiä. Mutta onneksi tuli 3-4 päivän yönä se rajana pitämänsä 2 senttiä joten voitin kahvipaketin. Seuraavalla olisi ollut veikkaus 6.12.2021 eli lähelle meni sekin veikkaus. Voitin myös pikkujoulumme bingon yhtenä sain suklaata palkinnoksi. Voitin myös osaston bingon sain keksipaketin voitoksi. Tein aamusta herättyäni viimesen kerran sellijumppia lämmittelyjä varjonyrkkeilyä sekä etunojapunnerruksia ja lankutuksia. Vedin myös hyvät venyttelyt siihen päälle. Jalkakyykkyjä tein myös pari sarjaa kyykäten omalla kropalla. Tein jalkoja 2x90 kyykkyä se tuntui hyvin jaloissa. On painoni pysynyt siinä 100 kilon tuntumassa vaikka synkin kevyesti pieniä annoksia olen vegaani ruokailija eli syön terveellisesti toki olen vegaani terveydellisistä syistä enemmänkin. Toki muutenkin syön vegaanil ruokaa. Olenhan luonnon suojelija ollut sitä nuoresta asti. Espoon hautausmaalla olleesani traktori kuskina söin aamustaa kaurapuuroa ison lautasellisen ja siihen laitoin pakaste marjoja mitkä suli siihen päälle sopivsti sillä pärjäsin yleensä pitkän päivän. Joskus hain ruokatunnilla kaupasta mikroon jotain kevyttä. Menin viikon loppunakin töihin jo noin viiden maissa kun oli minulla päivystys lumitöihin ja hiekotuksiin ennen kirkon menoja. Pääsin jännästi töihin hautausmaalla soitin isältäni seurakunta yhtymälle ja tiedustelin hommia kysyi haastattelija minulta puhelimessa että mistä tiesin että oli toisen traktorin kuski pois lähdössä. Sanoin haastattelijalle että sain taivaasta tiedon, sanoi että tule heti tekemään sopimus pääset töihin heille. Sain Masalasta uudesta talosta asunnon.Ja valmetillta Nurmijärveltä haimme viikoksi koeajolle kahvasta suuntaa vaihtavan Valmetin koneen minulla kun en voinut painella spedaaleita koko päivää jalkapallossa aikoinaan rikki menneellä polvellani. Vanha ison valmetin kuski ei saanut uutta konetta taipumaan hautojen välissä minä pyörin heti sitä kun vanha tekijä. Oli siinä kahvasta suuntaa vaihtava ei kytkintä tarvinnut käyttää siinä joten säästin polveani. Tekivät minulle Eiran sairaalassa täydellisen terveystarkastuksen että olisin ollut kunnossa loppuelämäni hommiin hautausmaalle. Ja kondikseni oli rautaa fyysinen ja henkinen puoli oli kunnossa. Ja nyt olen hullujen huoneella miksi saidistit näin teitte. Kiroan teidät kaikki alimpaan helvettiin mihin menette melko kaikki koko ihmiskunta tuhoutuu. Ei se ole kun ajan kysymys miksi suomalaiset ovat niin pahoja ihmisiä. Lukekaa mitä ne ovat minulle tehneet ovat vaan kiduttaneet väärää miestä. Kärsikää nyt koronassa uutta virusta tulee koko ajan ette voi tuhoa estää. Se on JUMALAN tahto on taivaan isä pitkämielinen ja anteeksi antava muttei sekään kaikkia hyväksy sen lapsia kiduttaessanne.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...