lauantai 11. joulukuuta 2021

Väsyneenä voi olla LITIUMILLA 1800 mg aiheutettu Nefrogeeninen diabets insipidus vesitystauti. Heräilen kusihätään monesti yöllä. Häiritsee kusihätä untani. Kovaakin tarinaa elämäni pilaamisesta.

Kyllä on perkele kun minut piti sairastuttaa LITIUMILLA 1800 MG. Lukekaa olenhan siitäkin paljon kirjoitellut. Muuten hyvällä fiiliksellä menemme kun olen pois pääsemässä täältä sekopää Ohkolan sairaalasta pois vantaalle. On täällä ollut kaikkea paskaa huumeita on talossa liikkunut väkivaltaa on ollut. Valehtelua päälleni vasikoita talossa sun muuta paskaa saanut ottaa vastaan vielä venäläisiltä lääkäreiltäkin. Lausuntoihinsa lääkärit ovat ihan minusta paskaa kirjoitelleet. Miten saatanassa se on mahdollista täälläkin ohkolan sairaalassa. Kirjoittavat paskaa lääkärit varmaan hoitajien puheilla ja raporteille niin kun osaston 30 venäläinen meslääkäri sanoi kolmen suomi hoitajan läsnäollessa että määrää hän minulle LITIUM lääkkeen hoitajien puheilla. Minä niin kovasti ihmettelen miten voivat ylilääkäri ja venäläinen lääkäri minusta kirjoittaa vielä Hallinto- Oikeuden vastineeseen tommoista paskaa että olen itselleni ja muille vaarallinen. Olen ollut yli 40 kertaa hoidossa viinapirun takia ja 12 kertaa linnoissa eikä minulla ole koskaan ollut edes riitaa kenenkään kanssa. Paitsi nyt tällä osasto 50 kun yksi vähemmistöä edustava kaveri valehteli päälleni ja yksi sekopää nainen valehteli. Onneksi oli vielä hommissa meillä hyvä omahoitajani J. ja venäläinen naislääkäri A. Heidän kanssa puhuimme valehtelijoista ja hekin ymmärsivät päälleni valehtelut.Ja minä olen uskon soturi joten olen varmaan vaarallinen vihollisille. Keitä ne sitten ovatkaan sen voitte hyvät lukijani itse päättää. Miksi saan ottaa paskaa vastaan suomalaisiltakin, isoisäni lunasti maan minullekkin kätensä melkein menettäen. Onko maamme myyty maan petturitko täällä hallitsee. Luopioita on liikkeellä siellä täällä. Kyllä niin ihmettelen kohteluani monessa paikassa, mutta se hyvä puoli on asioissa että palaa jatkuvasti porukkaa niin kun Attendonkin pirun paikka Nikinmäessä. Lukekaa sekin Jammu Siltavuoren pilaamaa Reijoa autellen ja rautoihin jouduin Peijaksen kidutussairaalaan. Kolkkoon koppiin sulkivat minut siellä. Miksi suomalaiset sadistit saavat tehdä mitä huvittaa eikä edes maailma minua auta taistelussani pahuutta vastaan suomessa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...