perjantai 3. joulukuuta 2021

Päivä kohta lusittu niin sanotusti pääsen ansaittuun lepoon yötä vasten. Punttisali käyty tältä päivältä hyvät treenit tehty. Tarinaani tälle päivälle elämästäni laitoksissa.

Ikäni olen kiinni ollut linnoissa 12 kerta ja yli 40 kertaa kellokoskella ja Ohkolassa. Hyvin aina sisällä taloissa pärjännyt tämä reissu on ollut kusipäitten takia vaikea reissu.Lukekaa kun on ollut minulla vaikeita kämppäkavereita. Tuhopolttaja nisti yksi muuten outo kaveri ja yksi repi varmaan kassissa olevista papereistani suikaleita. Harmi kun lähti hyvä hoitaja J.talostamme pois saattohoito hommiin, mutta antaa sille enemmän se duuni kun täällä hullujen kanssa oleminen nistejä suurin osa potilaista. Mitkä ovatkin todella hankalaa porukkaa on täällä kyllä nioin vaikea hoitoisia potilaita nykyään eivät vaadio mitään nisteiltä.Ainoa hyvä päivä on tiistai siivouspäivä silloin minun hermo lepää kun kaikki tekevät duunia siivoten huoneitaan ja vaihtavat petivehkeitään. On Papa Kai silloin erittäin tyytyväinen porukan suoritukseen. Saisivat vaan pitääkkin kämppänsä siistinä muttei nuoret miehet sitä pysty tekemään. No itsehän niissä asuvat paskoissaan seuraavaan tiistain siivouspäivään. Olisihan hienoa että oppisivat nistitkin pitämään siviilissäkin kämppänsä kunnossa. Mutta olen nähnyt suurimman osan juopoistakin asuvan paskoissaan ja nisteillä on ollut kämpät hirveässä kunnossa. Missä kaikissa olen käynyt poikien mukana, minä olen aina pitänyt kämppäni siistinä missä vaan olen asunut. Onhan se itsellekkin mukavampaa kun on asunto siisti ja viimesen päälle laitettu. Minä olen niin pikutarkka kaikesta olen lusinut niin paljon ja luokkiin lusinut olen. Kyllä se linna opettaa pitämään kämpän kunnossa. Voi sanoa että olen nipottaja siivouksen suhteen vaadin itseltäni ja muiltakin samoin täydellisyyttä. Kun päälikkö olisin olisihan toinen kuri taloissa. Panisin nistit siivoamaan kämppiään aina kun se sitä kaipaa ja muutenkin panisin nistit kuriin ja herran nuhteeseen. Kun eivät ne tämmöisessä talossa raitistu kun saavat toiset korvaushoitoakin täällä Ohkolan talossa. Olen yrittänyt puhua näille JUMALAN SANAAKIN MUTTEI TÄÄLLÄ KUKAAN KÄÄNNY USKON TIELLE. Viedään täällä lääkkeillä tunteetkin porukalta, ei pyhä henki kosketa ketään oikein. Nyt hopeateelle hunajalla kun on minulta loppu teet ja kahvit sekä kaakaot mitä ostin kaupasta viimeksi. Tykkään kaakaosta enemmän kun teestä tai kahvista mitä menee pari kuppia päivässä hunajalla. Muuten en kahvia oikein juokkaan on se laillinen huume suomalaiset juovat vissiin eniten kahvia maailmassa näin ainakin luin jostain. Rekkakuski juo tänään viisi kuppia kahvia huomenna on taas juotava kun on vieroituksista pää kipeä. Tein tänään salilla taljalla ojentajia sekä käsipainoillla tein ristiin hauista ja olkapäitä tein myös istuen pystytaljaa selän taakse ja edestä. Vedin myös istuen taljaa edestä. Muutamat sarjat kaikkea sillä tehoja tulee. Olinkin pois salilta pari kertaa en vaan jaksanut sinne mennä olin niin väsynyt eikä silloin jaksa eikä ole terveellistä treenata. Tänään oli hyvät tehot minulla sain tehtyä tehokkaat treenit. Tein myös vatsoja jalkojen nostoja telineessä tein niitä pari sarjaa. Säkkiä otin pikkasen ihan hetken. Pitää kyllä alkaa ottamaan säkkiä kunnolla että saan taas siitäkin tehot irti monoa ja nyrkkiä sillä sitä ilo irtoaa. On minulla hyvä fiilis taas tällekkin päivälle olen ollut hyvällä tuulella koko päivän. Vaikka sekoilee toi yksi nuori nisti pahasti puhui se taas ihan hulluja jostain hengissä selviämisestä. Helvetti ei poika tiedä että olen lusinut taponkin ja törkeitä pahoinpitelyjä puukotuksenkin. Ei varmaan uskaltaisi puhua hulluja minulle.Ei tarvitsisi minun ottaa kun pullo viinaa niin alkaisi irtopäitä lentelemään kun hermostuisin määrätyille tyypeille. Mutta hillitsen itseni selvänä ollesani se on minulla taito olen aina hallinut hermoni, se on taistelijan taito sillä voitan viholliseni. Maltilla ja itsekurilla se on taito mikä pitää taistelijan hallita, itsehillintää pitää soturilla olla, ja paljon sitä minulla on. Määrättyyn pisteeseen asti mutta kun se raja ylitetään silloin kyllä tapahtuu. Olkaa soturini kuulolla vielä täältä Papa Abassi Kolmen kovan koon mies nousee Kai Kuoleman Kauppias. Olenhan hautausmaan mies käsittäkää nyt se ja parantakaa tapanne.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...