perjantai 3. joulukuuta 2021

Rukoilen kansakuntien puolesta ettei kaikki ole menetetty kun kuudes aalto tulee Koronaa. Parantakaa tapanne siitä se JUMALAN VIHA VOI TAANTUA.

Menee taas tämä nukkumaan menoni myöhäseksi kun on kello jo 22.40 ei vaan malta mennä sänkyyn kun kirjoitus haluja minulla on.On tämä myöhäisilta niin otollista aikaa kirjoitella kun muut nukkuu mömmöissään. On talossa hiljaista tähän aikaan siksi minä valvon siihen aikaan. Jumalani anna rauha maailmaan ja pelasta ihmiskunta taudeilta ja vitsauksilta. Sodat saisi loppua kun pelotetaan koko maailmaa.Kuka nyt viisas sotaa haluaa vaikka minäkin olen sotilas uskon soturi olen. Olenhan sotaveteranien infalidien oppipoika heidän kesäpaikasta Renka järveltä. Kyllä siellä sai pienestä pojasta asti saunotella jalattomia ja kädettömiä setiä. Säälin siellä niitä setiä. Jos sama vielä jatkuisi ja joku olisi niin tyhmä että jonkun määräämänä sotaan lähtisi se olisi taas hirveetä jos jotain jäisi jäljelle. Minäkin olen soturi mutta läheltä seuranneena sitäkin touhua miten sota pilasi monen perheen elämän vuosi kymmeniksi. Historia ei saisi toistaa itseään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...