maanantai 10. tammikuuta 2022

Hyvä fiilis tuntuu aurinkokin paistavan makeammin. Täydeltä terältä paistelee se ikkunastani. On Isi Aurinko kaiken antaja tai kaiken viejä. Mitään ei ole ilman Aurinkoa.

Hieno on keli paistelee aurinko makeasti suoraan ikkunastani sisään. Tuntuu ihan kun olisi jo kevättä ilmassa niin ihana on keli. Kävin lenkillä tuntui vähän kylmältä silloin mutta eiköhän aurinko ala pian lämmittämään. Kuukausi pari viellä niin ollaan jo keväässä. Oli ruoka äsken oli vissiin kalaa muilla minulla oli oma ruoka kasvispihvit. On täällä toinenkin kasvis ruokailija oli pihvejä neljä kaksi henkilöä kohden. Kohta lähden vissiin kaupoilla tai sitten lepään hetken ja lähden punttisalille. On kyllä eilisestä penkki punnerruksesta paikat vähän kipeät, voisi ottaa jotain muuta tänään kun penkkiä. Otin kyllä heti aamusta aikasin kahvakuula treenejä ne oli tehokkaat treenit. Tulee kahvakuulalla tehtyä joka päivä liikkeitä enemmän ja vähemmän. Vedän kahvakuulaa parikin kertaa päivässä, tekee se niin hyvää koko kropan saa sillä tehtyä. Ei ole minulla oikein varaa kaupoille lähteä, kun on noita laskuja niin paljon minulla eduvalvoönta minulle kusetettiin Lassilan sossusta kuukauden vuokra rästien takia.Tuli tuhansia Hovioikeuden laskuja minulle maksettavaksi vuodelta 2007 kun oli minulla edunvalvonta. Kumma vaan kun oli minulla edunvalvonnan takana kymmeniä tuhansia rahaa kun pitkällä tuomiollani olin. Mutta kun alkoi siviili lähestymään lypsivät rosvot ja edunvalvoönta kaikki rahani. Menimme hyvän sen aikasen kielokodon mieshoitajan J.S. kanssa selvittämään Hyvinkäälle maistraattiin asiaa. Kyllä alkoi eukko siellä piipittämään että nyt se valvonta puretaan kun hän näkee minut paikan päällä. Sanoin eukolle miksi nyt sen puratte kun tilini näyttää nollaa. Sanoin ettei tämä tähän jää on minulle eukon nimi ja naama muistissa. Miksi minua kidutetaan kaikella tavalla isäni teki ilmasta työtä kymmenen vuotta suojakoti yhdistyksellä ilmasena valvojana oman työnsä ohella. Jäi isältäni pieni perintö olisimme tehneet isäni kanssa varmaan testamentin minun hyväkseni kun ei kumpikaan siskoni meistä yhtään välittäneet. Siskoni hoiti vissiin isäni perunkirjoitus asiatkin ihan vituilleen ei ollut minulla asuntoa ja selitti siskoni vaan että kaikki on mennyt lain puitteissa oikein ja minä rahani olin saanut. Miksi minä en päässyt perunkirjoituksiin pitämään puoliani. Samoin kävi tätini Inkerin asioiden kanssa en saanut kutsua hänenkään perunkirjoituksiin. Minulla tuli pikkasen rahaa mutta tärkein eli mummon mökki oli siellä käydessäni piippu vaan pystyssä kuin sodan jäjiltä. Kaikki oli vedetty sileäksi Inkeri tätini arvokas puutatha oli mennyttä. Itku tuli silmiini tontilla käydessäni. Kaikki muistot mennyttä mökin mukana sääli vaan asiaa. Jos olisin päässyt lakisääteiseen perunkirjoituksiin olisin maksanut muut osapuolet ulos tontista ja tehnyt pankin kanssa diilin mökistä tontteineen. Tätini omisti myös läheltä mökkiä kerrostalo kiinteistön. Minä ajelin pyörälläni talvella yötä myöten kun rahani loppuivat en edes voinut hotelliin mennä.Ei ollut ruokaan edes minulla rahaa ei vesilasiin. Miettikää mitä mieltä olen suvustani ja yleensä suomalaisista. Veivät viellä rikolliset rahojani tuhansia tilinsiirroilla Rotta Harri K. oli nimensä laittanut paperiin. Oli sen pelästyttänyt joku porukka niiden kämpillä käytyään että on se löydyttävä Kaitsulle 8 tonnia ja äkkiä. Rotta Harri maksoi peloissaan minulle 300 euroa mutta kun häivyin loppui maksunsa siihen. Tuli Harrin poika pirikämpille missä asuin poikien kanssa. Lähti se kumman raivoissaan siitä vetämään. Epäilen vaan porukoiden olevan kimpassa. Minä käskin sanoa gorilloille ketkä rotan pelästytti ettei ilman minun käskyäni toimita.Ja minä olisin vaan halunnut tunnustuksen miten oli rotta Harri saanut lompakkoni kun kaikki muistin naisseni kanssa järvenpäässä hotellissa ollessamme. Aamun muistin kun aamupalalla olimme sitten heräänki haakasta kämpilläni kun lompakkoni putosi postilaatikosta ketään en rapussa ehtinyt nähdä. Siitä pankkiin tyhjän lompakkoni kanssa mihin latasin täyteen rahaa hotellissa selvisi pankissa että oli rotta Harri K.saanut tilinsiirroilla nostettua rahojani. Kaikki käteinen oli masista viety. Jos luette tätä stooria sanon vaan teille että kosto on suloista. TAIVAAN ISÄÄ ON TEIDÄN TURHA KUSETTAA KADUTTE VIELÄ KAIKKI MINULE PASKAA TEHNEET SYNTYMÄÄNNE SEN TAKAAN JA ALLEVIIVAAN. ISKEE TEIHIN KOSTON ENKELI KUN SITÄ VÄHITEN ODOTATTE.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kello on 14,56 ruoka on kello 17. Nälkä ei ole yhtään mutta syödä täytyy.

 Parin tunnin päästä on ruoka katsotaan mitä ruokaa tulee meillä. Katsotaan nyt mitä syödään nälkä ei ole yhtään.. Tuleekin puuro keitolla i...