maanantai 17. tammikuuta 2022

Hyvällä fiiliksellä aurinko paistelee suoraan huoneeseeni kiva huone missä viihdyn kirjoitellen tarinoitani.

Vähän väsyneenä mutta muuten hyvällä fiiliksellä menee tämäkin päivä. Kohta on kahvi ja välipala tekee se hyvää, onkin hiukan nälkä minulla ja kahvi hammasta kolottaa. Täällä on hienoa että saan hunajan talon puolesta, kun joissain paikoissa ovat valittaneet hunajan olevan niin kallista. Voiko terveellinen olla kallista ei todella ja vielä olivat hoitomestoja. Lukekaa miten olen hunajalla parantanut palaneen selkänikin, venäläinen hoitaja veti tekemäni lääkkeen hunajasta ja porkkana öljystä selkääni oli aamulla selkäni kuparin ruskea kun intiaanilla. Olen myös pahaa allergiaani parantanut hunajalla noin 7 vuotta keväät ovat menneet hyvin hunaja siedätyksellä. Viime keväänä oli hiukan oireita mutta pani hoitaja siihen hunajan kanssa histecin allergia lääkkeen ja sillä meni oireet ohi. Olen käyttänyt aina hunajaa mutta nykyään keväisin käytän sitä reilummin. On hyvä fiilis vielä kun aurinko paistelee täydeltä terältä, ikään kun olisi jo kevättä ilmassa. Räystäät tippuu vettä ikkunani ulkopuolella. Kiva kun tuli tohon ikkunani eteen, ja naapuri talon katoille isot määrät naakkoja. Oli niitä todella paljon satoja varmaankin. Harmi kun on vatsani niin hankala en kaupoille päässyt lähtemään tänäänkään ostoksille. Toimii vatsani miten sattuu siksi on sen kanssa vaikea lähteä liikenteeseen. Olantsapiini on pahinta vatsalleni sekä abilify vaikuttaa myös vatsaan. Pitää minun yrittää päästä lääkkeistä eroon, kun on meillä omahoitajani kanssa polilla lääkärin tapaaminen 9.2.2022. Toivotaan nyt että olisi suomalainen hyvä lääkäri kuka minua kuuntelisi ja vaivojani lääkkeiden aiheuttamia. Onneksi on lopetettu LITIUM 1800 MG SEKÄ verenpainelääke millä meni silmäni huonoksi. Minä kyllä niin kovasti ihmettelen millä saatanan oikeudella saavat minua vieraat lääkärit myrkyttää lääkkeillä. Ei saatana pitäisi kuulua yhdellekkään ihmiselle minkälainen olen. En ole hullu olen herkkä alkoholisti kuka ei sekopäitten lääkkeitä tarvitse. Mistä vielä sairastuin pahasti miksi helvetissä saavat Mengelet myrkyttää minua. Olen ollut aina kun terveyden perikuva laitoksissa olleena. Linnoissa 12 kertaa olleena kovaa treenaten aina. Lukekaa miten riksussakin olin vankiohjaajana. Sekä Seutulan työsiirtolassa olin urheiluvetäjänä. Olenko siis mielenvikainen pidin pojat kunnossa linnoissa ja leireillä. Olen perustanut ensimmäisenä varmaan kolmosantenni huollon. Isäni Martti Hyvösen kanssa perustimme telkka huollon ja myynnin. Lukekaa miten sydänvikainen dementikko isäni pantiin minua myrkyttämään olantsapiinilla. Miksi onko kaikki yhden homon aikaansaannosta mistä poliisit minua varoittivat tulevaisuudesta. Miksi muuten alkoivat saatanat lääkärit hoitajineen elämääni pilaamaan. Hupia olen ollut kiinni vuosia mutta jengiä keräten ulkomaita myöten onneksi on ollut JUMALANI koko ajan läsnä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...