sunnuntai 16. tammikuuta 2022

Helvetti mitä taas huomasin aamulla parvekkeella juuri pari päivä sitten sen lakaisin nyt se oli ihan täynnä jämiä. Iso tuhka astia on keskellä parveketta mikä saatanan näiden päätä riivaa etteivät siihen saa jämiään.

On helvetti joka talossa missä olen ollut aina harmia tupakan poltosta. Ohkolassakin oli tuhopolttaja sytyttäen kaksi tupakkakoppia melkein palamaan joutui palokunta tulemaan kaksi kertaa taloon ja jengi evakkoon toisille osastoille. Lukekaa siitäkin tarinaani on se jännä tapaus. Pari päivää sitten lakasin parvekkeen tässä uudessa talossa. Ja nyt tosiaan oli se ihan jämiä täynnä, kulkeutuu jämät ja tuhka sisään jaloissaan. On sata varma että jotkut tahallaan tekee tommoista parvekkeella. Kun on siellä iso tukakuppi keskellä parveketta. Ei todella ole se vahinko jämien joutuminen parvekkeen lattialle. Helvetti meni taas fiilis tähänkin jengiin onkin ollut lepposa ilmapiliri talossa mutta kyllä tollainen touhu fiilikset vie maihin. Minä nyt olen niin herkkä asioille, ja kun tahallaan heittävät jämät lattialle niin kyllä se hermoani rassaa. Jouduin jo kerran siivous vuorollani moppaamaan likaset jäljet käytävältä ja oli se taas hetken päästä musta varmaan tuhkaa tullut märästä parvekkeesta kengistä sisään. En kyllä perkele ymmärrä mikä jengin pääässä liikkuu tehdessään tahallaan paskaa kaiken aikaa. Kai ne on sillä lailla sekasin että kiusaa tekevät ei vahingossa tommoista satu. Ja täällä talossa pitäisi olla parempi kuntoista porukkaa. On kuulemma puhuttu tästä asiasta useasti muttei mikään tunnu menevät näille jakeluun. Ehdotan että panevat porukan pihalle tupakalle, sillä voisi kuri tulla jengille. Kirjoitan tarinaani sivulleni en nimiä enkä paikkaa tähän taloon yhdistävää. Ettei kukaan vedä hernettä nenäänsä. Pitäisi porukan yrittää edes jotain niin kun röökin jämät tuhkikseen. Se ei iso vaiva ole kun on täälläkin parvekkeella iso tuhkis. Ja kun joudumme turhaa työtä siivoojat tekemään ei se kivaa ole. Toisten jälkiä turhaan tehdä kun sama paskan tekeminen vaan jatkuu. Pitäähän näistäkin asioista puhua niiden oikeillla nimillä, juttelin laitoshuoltajankin kanssa asiasta sekin oli ihmeissään. No täytyy ajatella missä olemme ja kipeitä ihmisiä talossa voivat siksi tehdä niin kun tekevät. Minua vaan harmittaa putsarina tehdä turhaa työtä siivotessa toisten jälkiä. Siksi asiasta tässäkin puhun päiväkirjaani tarinoitani. Koittakaa ymmärtää kiukkusuuteni, vanha alkoholisti on äkäinen se kuuluu taudin kuvaan. Toivotaan nyt että menee sanomiset perille parvekkeen kanssa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...