tiistai 11. tammikuuta 2022

Kiitos nyt kumminkin Ohkolan henkilökunnalle että pääsin pois sieltä palvelutaloon. Oli niin ikävä reissuni Ohkolassa ei koskaan ole ollut yli 40 kertaa kellokoski Ohkolassa olleena näin ikävää reissua.

Olihan hyvä varmaan että oli ainoa sisar hento valkoinen kymmeniin kertoihin oma hoitajani J. Kuka saikin paljon aikaiseksi asioitani sillä pelasi pää ja sydäntä sillä oli hoitaa potilaitaan. Harmi vaan kun lähti se muihin hommiin saattohoito töihin. Se on myös rankkaa duunia mutta pärjää kyllä hoitaja J.sielläkin kun on sillä sydäntä niihinkin hommiin varmaan. Jos olisi edes puolet Ohkolan henkilökunnasta omahoitajani J. luonteisia olisi sekin ollut hyvä talo lusia. Mutta kun alalle tulee semmoisia ketkä ovat muissa hommissa ollet ennen hoitajaksi alkamistaan. Kyllä minä ihmettelin hoitajia ja heidän ammattitaitoaan. Kun venäläinen mieslääkärikin sanoi määräävänsä minulle LITIUM lääkkeen minkä pitoisuudet se nosti pilviin 1800 mg. Hoitajien puheilla kuulemma lito minulle, mistä sairastuin pahasti olen siitäkin puhunut paljon. Mutta asia oli niin vakava ettei siitä voi liikaa puhua. No nykyään menee hyvin on fiilikset hyvät ja talossa viihdyn hyvin on oma hieno kämppä vessa ja suihku omassa kämpässä tuttuakin jengiä on talossa. Mukava ymmärtäväinen hoitohenkilökunta. Kestää näiden pää keskustelua vaikka minäkin olen äkäinen vanha äijä. Ja kun minua on niin väärin kohdeltu Jorvi- Kellokoski- Ohkola taloissa ihan henkistä ja fyysistä väkivaltaa kokeneena. Pakko hoitoa ja pakkolääkityksiä, kun se ei kuulu yhdellekkään lääkärille ja vielä vähemmän jollekkin idiootille hoitajalle. Ketkä raporttejaan tekevät millä venäläiset lääkäritkin minuakin sotilasta lääkitsee sairaaksi. Miten näin voi olla ja kun hoitajat sanoo että lääkäri määrää lääkkeet ja lääkäri sanoi suoraan kolmen suomi hoitajan palaverissa, että määrää hän minulle LITIUM lääkityksen hoitajien puheilla. Miksi pyörittävät palloa toinen toiseelleen pesevät käsiään vastuusta jos vaikka olisi minulta henki mennyt niin sairas olin siitä myrkystä LITIUIM 1800 MG. Ja kaikki tämä siis tapahtui Ohkolan sairaalassa ihmettelen vaan kun hatkarit pääsi siviiliin ja huumeväkeä paapottiin jatkuvasti huuteli toiset tarvittavia lääkkeitä. Huonoksi on mennyt Ohkolan sairaalan touhutkin onneksi sieltä pääsin pois. Nyt täytyy vaan pitää mölyt mahassa ettei tule täällä uudessa paikassa ongelmia. Suomesta on minun päästävä pois ja pikaseen on tämä maanpettureiden ja luopioiden maa. Harmittaa vaan kun jää pää niin sanotusti rakkaaseen isänmaahan kun asiat ovat suomessa ihan perseellään minkä isoisäni Toivo Hyvönen minullekkin lunasti kädellään sodassa saadusta räjähtävästä luodista, ei antanut Topi viedä rintamalla kättään vaan tuli vielä sodan jälkeen työkaluviilarina toimeen sillä vammasella kädellään. No nyt mennään näillä olen vapaa lähtemään talosta jos vaan haluan, katson nyt hetken tätäkin touhua. Häivyn heti jos ja kun saan oman kämpän. Oli Keravalla kaikki kiinni asunnosta kun en omaa kämppää saanut millään. Jouduin asumaan huumeväen kanssa mikä olikin aika rasittavaakin touhua no pidin pojistani huolen syötin ja juotin niitä. Niin kauan oli meillä mukavaa kun rahani riittivät mutta alkoikin tulemaan ongelmia kun rahani loppuivat.Eivät olleet enään porukka omaa jengiäni vaan näyttivät mitä ne todellisuudessa olivat. Voitte vaan kuvitella mitä päässäni liikkkuu kun olin jo 8 vuotta hupia kiinni kaveristani kenen taposta sain hullujenhuone tuomion. Sain siis hupituomion mitä kestikin pahoissa paikoissa lusien noin 13 vuotta. Kun en asuntoa mistään saanut meni noin pitkään minulla kiinni ollen. NYT KOETTE KAIKISTA KÄRSIMISTÄNI VUOSISTA KUN JUMALA TEIHIN KORONA VIRUKSEN ANTOI LASKEUTUA. ONHAN TÄMÄ JO UNESSA NÄKEMÄÄNI MAAILMANLOPUN AIKAA. SOTAA SIELLÄ TÄÄLLÄ KAUHUA MULLISTUKSIA TULIPALOJA KAIKKEA KAUHUA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Tuotatin kaverilla eilen juusto snacseja karkkeja suklaata energia juomaa. Oli taas herkkuja minulla.

 On vieläkin karkkeja minulla jäljellä, mässään niitä edelleen. Karkkeja riittää minulla vieläkin jonkun aikaa. Tuli hoitaja hakemaan meitä ...