tiistai 11. tammikuuta 2022

Päivä taas lusittu niin sanotusti alkaa hermo lepäämään täällä uudessa paikassa. Onneksi pääsin pois Ohkolan talosta kävin aika kuumana siellä. Hupia olin kiinni Selin Samarian pisaran juopon kokin takia.

Eivät tule anteeksi saamaan minulle tämän reissun järjestäneet, lukekaa olen paljon kirjoitellut miksi tämä reissu minulle tuli.Puolustin Isolta kokki Antilta nuorta poikaa kun oli kokki käynyt poikaa kurkusta kiinni, tuli poika minulle siitä itkemään että joutui se potkasemaan itensä irti kokin otteesta. Minulle sanoi Iso Antti korsto kämpillään että vedähän hänen kanssa sormikoukkua hänellä oli kuulemma 150 kilon sormivoimat. Kerran nykäsin oli kaveri polvillaan viinojaan kaatui pöydälle. Sanoi kokki Antti että hän meneekin nukkumaan. Nauroin korstolle ja sen sormivoimille, minä en ole koskaan hävinnyt sormikoukussa kenellekkään. Olisin ollut hyvä hieroja haikon kartanoon mutta tyssäsi sekin paikka rauhankyyhky tatuointiini ranteessani minkä Kapu siihen löi junnuna ollessani Huittisten varavankílassa. Eivät linnan kundia mihinkään duuniin meinannut ottaa. En päässyt edes saarnamiehen Hankkion perheeseen ruotsissa Esksiltuunassa volvolta hain töitä sanoivat sielläkin etteivät linnan kundi voi ottaa duuniin. No vaihdoin ihan uraa kun en päässyt parantamaan ihmisiä parantajan kyvyilläni. Menin Espoon Hautausmaalle JUMALAN JOHDATELLESSA MINULE SEN PAIKAN. Menin sinne traktori kuskiksi sain sinne oman koneenkin valmetilta koeajolle viikoksi. Kun on polveni mennyt riakaleiksi fudiksessa. Väsyi polveni painellessa kytkintä ja jarrua koko päivän. Otin Valmetin linkku koneen sinne kahvasta suuntaa vaihtavan. Vanha kuski ei saanut taipumaan uutta linkku konetta hautasmaalla. Minä pyöritin sitä kun vanhan tekijä sain siihen heti tuntuman. Harmi vaan kun tuli minulle pieni tuomio hovista, siitä lähdin viikoksi rientoihin pitkin stadia pyörin ja leppävaarassa olin yötä ridiksen ajoilta tutun kaverin kämpillä. Espoossa pyörin otin siis lopputilin hautausmaalta, menetin myös Masalasta hienon asunnon. Oli se mukava viikko, varmaan harmitti niitä kun lähdin hautausmaan duuneista pois. Tekivät minulle Eiran sairaalassa kaikki tutkimukset kun piti olla hautausmaalla loppuelämäni duunit. Ja kondikseni olikin rautaa siihen aikaan. Ajoin Enduroa prätkälläni ja pelasin lätkää siihen aikaan, ajaen töiden jälkeen masalaan ja sieltä vielä Järvenpäähän tekojäälle pelaamaan lätkää. Ajatelkaa lukijani miten toisin olisi ollut ilman Rauhankyyhky tatuointiani ranteessani. Nyt kiduttivat minua hupia juopon kokin takia Jorvin kidutus sellissä 12 vuorokatta. Ja sieltä jouduin kidutettavaksi Kellokosken sairaalaan semmoisiin myrkkyihin etten mistään tiennyt mitään kaatuilin ja menin toisten huoneisiin yöllä. Jatkui sama touhu Ohkolan sairaalassa meni siinä noin kolme vuotta hupia. Pakkohoidossa ja pakko lääkityksissä sairastuen siellä pahasti lääkkeistään ottivat suomalaiset vielä Venäläiset lääkärit siihen touhuun. No nyt hermo lepää kunnolla niin hyvin kun se voi levätä sairaiden luona ollessa. Oma rauha on täällä minulla sain onneksi jo asumistuen maksuun mutta toimentulotukea eivät antaneet kun noin 25 euroa se oli vähän. Katson nyt kun on minulla 14.1.2022 palaveri sossumme kanssa koneen välityksellä. Selviää silloin asiat kiva nimi sosslla kun on se vissiin Meronen toivotaan että olisi se hienon miehen valmentaja Risto Merosen väkeä. Voisi alkaa silloin suma purkautumaaan kohtelustani, rahalla selviävät ellei ole jäänyt sairaudet päälle minulle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Tuotatin kaverilla eilen juusto snacseja karkkeja suklaata energia juomaa. Oli taas herkkuja minulla.

 On vieläkin karkkeja minulla jäljellä, mässään niitä edelleen. Karkkeja riittää minulla vieläkin jonkun aikaa. Tuli hoitaja hakemaan meitä ...