keskiviikko 12. tammikuuta 2022

Kuka apua saa sitä osaa myös antaa, lääkärit yli rajojen. Hyvillä fiiliksillä menen taas tänäänkin olen tervehtynyt LITIUM 1800 mg lääkkeen lopetuksen jälkeen. Psyykkinen ja fyysinen parantuminen.

Otin siivottavakseni käytävän imuroinnin ja moppauksen sekä konetuksen. Lisäksi oli potilaiden huoneiden ovet pyyhittävä sekä seinistä jäljet jos niitä oli. On työaikamme kello 9-13 mutta tein taas hommani pariin tuntiin nopeasti kun tekee niin ei siinä kovin kauaa mene. Onhan se mukava että on välillä jotain tekemistä. Ei ole siivoukset meillä kun kahtena päivänä viikossa. Muulloin tekee siivooja hommat oli se kyllä tänäänkin hommissa. Fiilikset ovat parantuneet päivä päivältä paremmaksi olen kotiutunut pikku hiljaa Ohkolan jälkeen, oli se niin vittumainen talo, kaikki siellä on mennyt ihan poskelleen. Huumeita väkivaltaa oli Ohkolan talossa ihan ilmapiiri perseellään siellä oli. Valehtelua, vasikointia, paskan lässytystä, sellirosvoja siellä oli joka osastolla. On noi huumeet pilanneet kaikki talot kuulemma linnatkin kaikki. Minä kun lusin 12 kertaa monissa taloissa oli se parasta aikaa elämästäni. Oltiin silloin yhtä suurta perhettä talossa kun talossa lusien. Ihmettelen vaan Ohkolankin touhua kun lyötiin nistejä samalla osastolle herkkien nuorten naistenkin kanssa venttejä veteli siellä pari nuorta naistakin. Minä nyt en välittäisi huume porukan touhuista mutta kun minua ratsattiin kaiken aikaa vaikka olenkin huumeita vastaan tollaisessa sairaala miljöössä. Olisihan todella helppoa karsia huumeväki täysin suljetulle omalle osastolle mihin ei huumeita saisi. Miten helvetissä voi olla nykyaikana tälläistä touhua siellä. Takapakkia on menty pahasti Ohkolan sairaalassakin olen tutkintaani tehnyt jo 80 luvulta asti siitäkin kellokosken sairaalasta. Olen ollut vuosia kiinni sielläkin viinapirun takia kuulemma yli 40 kertaa hoidossa olleena. Masentunut olen ollut pojan äidin takia kun jätti se minut ja muutenkin elämäni oli semmoista. Olen ollut varmaan suomen toivottomin tapaus kun en enään päässyt mihinkään hoitoonkaan. Mutta pitkä hupituomioni avasi silmäni ja tuli ihan toiset arvot elämääni. Kuka apua saa osaa sitä myös antaa, lääkärit yli rajojen. Ei ollut huumeet siihen aikaan ongelmat mitä on nykyään. No sörkän huumetalossa en ole käynyt kun pari kertaa kääntymässä. Oli kivitaloista paras paikka Riihimäen keskusvankila eli Rio De Riksu missä viihdyin hyvin useamman tuomion. Olin monessa hommassa siellä, vastaanotto narikka oli minulle hyvä duuni paikka olin siinäkin hommassa pari tuomiota. Olisin voinut organisoida kaikki talossa, kun olisin saanut kamaa sisään jo telkka myynti ja huoltomme kautta. Sekä vastaanotto narikan kautta olisin sisään saanut mitä vaan. En lähtenyt huume hommiin mukaan kun halusin pitää Riksunkin kurissa ja herran nuhteessa. Kaikilla oli niihin hyviin aikoihin helppo lusia kun ei ketään niin sanotusti rasitettu niihin aikoihin. Yhtä perhettä olimme, minäkin pyörin kaikissa jengeissä. Lahti, Tampere, Turku olivat hyvin riksussa edustettuina. Minut pojat tunsivat kenkä Keravana, oli minulla talon fudis pallo kun tiesivät pojat minun tulevan joka ulkoiluun palloni kanssa. Pääsimme pelaamaan kesät talvet pihalla oli fudis ykköslajimme pari kertaa annoimme poikien pelata joko joko palloa ei pesäpalloa. Ei ollut niihin hyviin aikoihin Riksukaan mitenkään lokeroitu mitä se on kuulemma nykyään. Ennen lusittiin melko tarkkaan viinan aiheuttamien ongelmien takia. Ja juontaako kaikki siitä että Isiemme pahat teot kolmanteen polveen. Jos sodasta kaikki juontaa isoisäni menetti melkein kätensä sodassa kun räjähtävä luoti pahasti sitä satutti.Ei antanut Isoisäni Toivo Hyvönen viedä kättään rintamalla vaan tuli vielä sodan jälkeen sillä vammasella kädellään työkaluviilarina toimeen. Tuli Toivolle viikonloppu pullo kuvioihin eikä se helppo ihminen ollut juovuksissa, juoksutti se tätiäni ja mummoa minäkin sain osani heillä asuessani isäni ryypätessä. Siksi vaan ihmettelin Ohkolan sairaalan touhuja minut sairastutettiin siellä venäläisen lääkärin toimesta toki se sanoi kolmen suomi hoitajan läsnäoöllessa että määrää hän minulle LITIUM lääkkeen suomi hoitajien puheilla. Miksi siis suomalaiset hoitajat järjesti minulle tommoisen myrkkylääkkeen. Tulin siitä pahasti kipeäksi TSH kilpirauhas arvot olleet Lohjan osastonylilääkärin S.V. mukaan vuosia koholla sekä nefrogeeninen diabetes insibidus vesitystauti tuli minulle. Puhuvat lääkkeiden hyöty ja haitta puolista miksei minua yli 40 kertaa kellokoskella olleena oltu lääkitty sairaaksi. Lukekaa miten sairaaksi tulin LITIUMISTA 1800 mg. No hyvä että puuttuivat Lohjan sairaalassa minun sairasteluuni ohkolan sairaalassa. Olen saanut parhaat arvosanat fyysisestä sekä psyykkisestä voinnistani tutkimuksissa. Kun piti minun alkaa käyttämään kykyjäni Haikon kartanon hierojan oppiin mennä. Mutta tyssäsi sekin homma rauhankyyhky tatuointiini ranteessani. Kun olin linnoissa ollut no vaihdoin parantajan kykyni hautausmaan traktori hommiin. Oli meillä Espoossa kaksi krematorioin uuniakin vierekkäin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli ruoka äsken perunaa kastikkeella salaatilla.

 Oli hyvä ruoka kastikkeella salaatilla maistui se hyvin minulle. Oli joku valkokastike maistuvainen se oli minulle. Hellettä on maailmalla ...