tiistai 11. tammikuuta 2022

Herätykseni kello 4.30 tuli normi tunnit nukuttua. Venyttelin heti aamusta herättyäni tekee se niin hyvää kropalle .

Menin nukkumaan kello 21.40 ja eka herätykseni oli 2.50 sitä vielä nukkumaan ja heräten kello 4.30 hyvin levänneenä. Kirjoittelen tähän stooriani ja menen kohta vielä nukkumaan pariksi tunniksi. On muuten niin pitkiä nämä aamun tunnit ja on minulla univelkaa monelta yöltä. Saan kyllä nukuttua kunhan vaan maltan pysyä sängyssä. On vaan minulla niin hyvä fiilis omassa kämpässäni ettei malta nukkuakkaan vaan alan aina kirjoittelemaan aamusta aikasin. No nyt menen vielä sänkyyn ja pariksi tunniksi vielä unta. Jos nukkuisi vielä kello 7 asti tekisi se minulle hyvää. Palataan asiaan myöhemmin kunhan herään uudestaan. Vedin aamusta venytykset tekee ne niin hyvää heti herättyään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Tuotatin kaverilla eilen juusto snacseja karkkeja suklaata energia juomaa. Oli taas herkkuja minulla.

 On vieläkin karkkeja minulla jäljellä, mässään niitä edelleen. Karkkeja riittää minulla vieläkin jonkun aikaa. Tuli hoitaja hakemaan meitä ...