torstai 6. tammikuuta 2022

Päivä mennyt hyvin aurinko paistaa . Tarinoitani sähköhoidosta pelastamastani nuoresta naisesta. Kun JUMALAN rakkauskin parantaa kunhan sen vaan ymmärtäisitte.

On hyvä fiilis omassa huoneessa kirjoitellen oli Ohkolassa ilkeää kun minua siirsivät osastolta toiselle je sekopäitä oli kämppäkavereina. Oli todella rankka reissu hupia olla kiinni ohkolassa 2v. 11kk se on pitkä aika. Toki olisin päässyt ulos jos olisin vaan pitänyt mölyt mahassani ja ollut vaikka kieli ruskeana olen niin vanha kettu että tiedän kyllä konstit miten sairaalasta lähdetään. Ei kyllä ole ollut minulla koskaan venäläisiä lääkäreitä miksihän nyt oli noin rankka reissu minulla. Toki olisi asiani edennyt paremmin jos olisin päässyt puhumaan Veli Venäläisille lääkäreille asiaa kahden kesken. Mutta niin kun sanoi venäläinen mieslääkäri että määrää hän minulle LITIUM lääkkeen minkä pitoisuudet se nosti pilviin 1800 mg. Suomalaisten hoitajien puheilla. Ärähdin yhdessä kokouksessa venäläiselle lääkärille ettei usko suomi hoitajien puheita kun monetkin ovat mitä ovat, repikää siitä huumoria. No nyt näyttää aika hyvältä asiat varmaan ihanan naishoitajan J. ohkolan osastolta 50 ansioista, harmi vaan kun lähti se saattohoito hommiin. Onneksi aloin pääsemään uuteen paikkaan aika äkkiä sen lähdön jälkeen. Synkkasi meillä heti kyseisen hoitajan kansa se kun ei typerys ollut huumoriakin meillä oli sen kanssa. Sai sille puhua aratkin asiat ei se ollut heti toimistossa kirjoittamassa raporttia puheistani. Pitäisi olla hoitajille jotain järkeäkin herkällä mielenterveys ja päihde alalla. Toki onhan nistit todella vittumaisia hoidettavia vielä kun jos on muutakin häikkää mielenterveys puolella. Todella harvassa on ollut vuosien tutkintaani tehdessä ketään sisar hento valkoista taloissa. Kielokodon porukka oli kunnollista lopetettiin siellä lääkitykseni sain olla semmoinen kun olin.Toiminhan siellä tiskarina putkimiehenä palomiehenä monenlaista hommaa siellä tein. Tämäkin yksikkö kuuluu hyviin paikkoihin vuosia olin töissä tämänkin yksikön työpisteessä. On hyvä mellyttävä henkilökunta mikä heijastuu myös potilaisiinkin. Täälläkin saa olla semmoinen kun on eihän kaikki päivät ole samanlaisia. Tänään voi olla iloinen ja huomenna surullinen. Nauraa välillä ja välillä itkettää. Sitä vaan niin harvassa paikassa tunnutaan ymmärtävän ja jos on nuijat hoitajat tehdään taas raportteja mitkä sitten lääkäri muuntaa lääkkeiksi. Tämän talon hoitajat jaksaa kuunnella minunkin vuodatuksiani toki puhun asiaakin kunhan sen vaan oikein ymmärtää. Nuoren naisen T.Ö. sain rakkaudellani pois sähköhoidosta Kielokodossa alkoi meillä olemaan jonkun asteista rakkautta ilmassa. Aloimme käymään T.Ö. kanssa salilla ja siskonsa ja sen poika ystävän kanssa kävimme keilaamassa, korkeasaaressa kävimme sen kanssa oli mukava nähdä rakastamiani villi elämiä. Tiikeri oli hieno säälitti vaan kun joutui sekin olemaan kiinni häkissään. Niin kun minäkin viihdyin linnoissa paremmin kun siviilissä. On kaltereiden sisällä mukava olla ei pääse kukaan kiipeämään edes ikkunasta sisään. Turva1llista on lusia kun pahimmat murhamiehet ja pukarit ovat minulle parhaita kavereita. Pelkäsin paljon ihmisiä siviilissä mutta linnoissa sain aina veljellistä rakkautta osakseni jos näin nyt voi sanoa. LUKEKAA RAAMATUSTA MITÄ JEESUS SANOI TOISELLE RYÖVÄRILLE RISTILLÄ. KYLLÄ OLISI AIKA JO MINULTAKIN LOPPUA VIA DOLOROSANI. ON REISSUNI HULLUJEN HUONEILLA JÄLKENSÄ PSYYKKEESEENI JÄTTÄNYT EI ESES MNUN PÄÄNI KESTÄ IHAN KAIKKEA. ELI KOITTKAA YMMRÄRTÄÄ TEKSTEJÄNI KOEN KAIKEN VÄÄRIN KOHTELUNI KIDUTUKSEKSI. FYYSISTÄ JOTENKIN KESTÄNEENÄ MUTTA PSYYKETTÄNI ON KIUSATTU PITKÄÄN. ISÄN POJAN JA PYHÄN HENGEN NIMEEN. AAMEN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...