sunnuntai 9. tammikuuta 2022

SAIRAS ISÄNI PANTIIN PILAAMAAN ELÄMÄÄNI. JUMALAN VITSAUS IHMISKUNNALLE KORONA VIRUS. EI KIVEÄ KIVEN PÄÄLLE.

Melko skarppina taas heräsin on toi lääkitykseni ainoa huono puoli asiassani. ABILIFY 20 MG aamusta ja illasta menee OLANTSAPIINI 20 MG. Mikä on minulle paha myrkky pilaa se vatsani toiminnankin täysin. Sen huomanneena jo vuosia sitten kun saatanat MENGELET pakottivat isäni sillä myrkyllä elämääni pilaamaan. Isäni oli sydänvikainen dementikko ampui se haulikolla ovesta läpi sekopäänä silloin järjestin sen hoitoon. Huomasin isäni sekoilut pitkään sen raivarit olivat niin kummia. Oli Isäni vuosia sekaisin muttei sitä heti ymmärtänyt kun ei sitä omasta isästään halunnut sairasta tehdä. Mikä oli lääkäreiden motiivi elämäni pilaamisessa vuosia isääni käyttäen siihen. Kyllä sen vielä joku saatanan iso piru paljastaa viimeistään kuolinvuoteellaan en turhaan ole hautausaan mies. No nyt on asiani hyvällä mallilla olen vissiin vapaaehtoisessa hoidossa nykyään kun pääsin tänne palvelutaloon. Starttaan täältä omaan kämppään heti kun on siihen mahdollisuus, kyllä oma kämppä on aina oma. Saan dokata konjakkia aina kun huvittaa minua. On konjakki minulle niin hyvä lääke, kunhan se ei mene överiksi ja juo sitä pullo kaupalla. Piri poikien kanssa sitä kyllä meni paljon, mutta kun minua harmitti kun en saanut ketään niistä kuiville kamoista. Ja kun en saanut omaa kämppää Keravalta mistään, en jaksanut katsoa piripoikien touhuja ihan selvinpäin. Heidän kanssaan asuessani olosuhteiden pakosta kun en omaa asuntoa saanut. Menihän siinä reissussa noin 3 vuotta selin samarian pisaran juopon kokin Ison Antin takia. Lukekaa tarinoitani elämäni pilaamisesta vuosia pahoissa mestoissa olleena paljastaen monia paikkoja. Kaveristani sain 8 vuotta pahimpia paikkoja sekä siihen vielä noin 5 vuotta kun en saanut asuntoa mistään. Sain niin hupi tuomion kun ei asiaani tutkittu ja otettu huomioon kaikkia piirteitä siitä. Mina pidetiin lääkkeissä etten pystynyt edes itseäni puolustamaan. Ja asianajajani veti minut mielentilaan mistä sain pitkän reissuni. Huijasi minua asianajajani pahasti vetäen mielentilaan juttuni. Kostoa kaikille sillä olen jaksanut koko pitkän kidutusreissuni. ON NYKYÄÄN KORONA VIRUS JUMALAN VITSAUS IHMSISKUNNALLE. JUMALA ON ANTEEKSI ANTAVA JA PITKÄ MIELINEN MUTTA RAJANSA KAIKELLA EI SE KATSELE HUPIA SEN LAPSIA RÄÄKÄTESSÄ.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kello on 14,56 ruoka on kello 17. Nälkä ei ole yhtään mutta syödä täytyy.

 Parin tunnin päästä on ruoka katsotaan mitä ruokaa tulee meillä. Katsotaan nyt mitä syödään nälkä ei ole yhtään.. Tuleekin puuro keitolla i...