sunnuntai 6. helmikuuta 2022

Aamupala syöty ja lääke ABILIFY 20 MG Otettu mikä pakosti menee minulla. Pyykin pesuun alakertaan ja samalla pyykkejä odotellen vedin salilla tiukan treenin. Linnoista asiaa parhaasta ajasta elämässäni.

Väkisin työntävät minulle aamusta ABILIFYN 20 MG ja illasta menee vielä OLANTSAPIINI 20 MG. En tarvitse noita myrkkyjä menee vatsani toiminta ihan pilalle ainakin OLANTSAPIINISTA. En voi oikein mihinkään lähteä ellei ole vessa vieressä kun vatsani toimii miten sattuu. Mikä saatana on vierailla ihmsillä oikeus minuakin myrkyttää paska lääkkeillään. Lukekaa miten sairastuttivat minut ohkolassa LITIUM 1800 MG oli pahinta myrkkyä minulle niin sairaaksi siitä tulin. Olen koko ikäni vaalinut terveyttäni laitoksissa eniten ja nyt Ohkolan henkilökunta sairastuttivat minut pahasti vielä Venäläisiä lääkäreitä siihen käyttäen. Jäikö sitten pääälle LITIUMIN lopetuksen jälkeen Nefrogeeninen diabetes insibidus vesitystatui sekä vuosia koholla ollut TSH kilpirauhas arvo. No nyt näyttää hyvältä mutta koskaan en anteeksi anna minut sairaaksi lääkinneillä kellokoski Ohkolassa. Kaikki toki alkoi jo selin kylän Samarian talosta missä oli juoppo kokki vaikka oli talossa kielletty päihteet. Mutta olikin kokki vieressä toimivan kirppiksen kokki ja kirppiksen päälikön kaveri sai se tehdä mitä sitä huvitti. Helvetti joku sanoo että pitää vihollisille antaa anteeksi ei ikinä minä lusin jo noin 13 vuotta hupia ja nyt siis selin samarian takia vielä tämä kidutusreissu yli 3 vuotta. Nykyään menee siis hyvin minulla kun pääsin tänne uuteen mestaan. Mutta anteeksi en ikinä anna vihollisilleni olenhan sotilas ja vihollisille todella paha. Kolme kovaa koota Kai Kuoleman Kauppias. Miksei kukaan henkilökunnasta noteeraa kun olen sylkenyt vuosia lääkkeet suustani vessanpyttyyn, ovat henkilökunta niin tyhmää etteivät sitä ole huomanneet. Ovat pitäneet minua terveenä lääkkeillä, miksi eivät tajua etten tarvitse lääkkeitään kun olen ne sylkenyt pois. Täällä uudessa paikassa olen joutunut syömään lääkkeet kun kyttää nämä vieressä. Mikä oikeus on toisilla pilata elämäni lääkkeillä. Kysyy sitä koko firamani mikä on laaja linnojen MAFIA. Vanha liitto minut tunsi suemessakin, onneksi on noita ulkomaan porukoita ketkä minut kanssa tuntevat. Puhun linnojen MAFIASTA mihin kuuluu lusineet tyypit melko kaikki. Nykyään vaan on linnat pilattu vissiin jokainen talo. Minä lusin mielelläni talossa kun talossa. Oli paljon minulla kavereita ja sai tehdä töitä ja urheilla niin paljon kun huvitti. Riihimäen Keskusvankila oli paras talo lusia siellä kun oli miehiä ei turhan piipittäjiä. Olivat minulle vankitoverit veljiä ja vanhaliitto isiä. Niin paljon rakastin koviakin konnia niin kun JEESUS ristillä sanoi toiselle ryövärille. Ikävä on niitä hyviä aikoja kun taloissa viihdyin oli ne parasta aikaa elämässäni. Toki nautin elämästäni myös kun sain parit perinnöt mitkä minulta kyllä vietiin osa. Ehdin hetken nauttia elämästäni rahalla kumarsi jengi minua kun rahaa panin haisemaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...