lauantai 5. helmikuuta 2022

Aikaisin heräten kello 4 nyt vähän tarinaani ja takasin nukkumaan. Heräsin melko virkeänä siksi kirjoitan että alkaa minua väsyttämään.

Menen nukkumaan kello 7 asti alkaa minua aina väsyttämään uudestaan kun kirjoitan pari riviä yölläkin. Yleensä kirjoitan kynällä hetken stoorejani ja siitä nukkumaan. Nyt sammutan kohta tietokoneeni ja alan nukkumaan alkaa jo väsyttämään minua. Nukahdan yleensä illastakin hetkessä kun vaan maltan mennä sänkyyni. Otan sängyssäni hyvän asennon ja olen rukouksessa väkevä ja niin vaan varmaan menee pari minuuttia kun olen unessa. Puhdas omatunto on paras päänalunen näin se sanotaan. Menen nyt nukkumaan pariksi tunniksi sitten onkin jo aamuaskareet ja pyykkitupa aamusta minulla. Menen aamusta myös talon punttisalille teen penkkipunnerruksen tänään taas pitää minun saada penkkitulokseni taas nousemaan. Pääsisi 130 kiloon niin olisin tyytyväinen siitä, olisi se minun ikäselleni hyvä tulos. Täytän kohta 66 vuotta ja olen kaikesta lääkitsemisestäni huolimatta hyvässä kunnossa. En ole koskaan ollut mikään penkki mies olen harrastanut muita lejeja. On minulle hävinnyt yli 200 kilon penkkimiehet kuulassakin metrejä on monelaista voimaa ja toki tekniikkka ratkaisee monessa lajissa. Penkkiä on vaan pidetty semmoisena voiman mittarina aina ennen. Hyvää huomenta kansakunnat päällä maan. Nyt menen vielä pariksi tunniksi nukkumaan kello 7 asti. Palataan asiaan myöhemmin kun herään kunnolla.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...