tiistai 8. helmikuuta 2022

Aikaisin nukkumaan illasta ja aikainen herätykseni jumpat tehty aamusta. Aamupala ja ABILIFY 20 MG otettu. Kohta alkaa siivous ryhmämme duunit.

Vedin hyvät jumpat aamusta venyttelyjä enimmäkseen. Kun salilla käynti hiukan minua jäykistää, vaatii se hyvät jumppa venyttelyt siihen päälle. On taas tullut massaa minulle mikä vähän oli päässyt lähtemään, kun ei ollut muutamissa paikoissa missä olin puntti mahdollisuutta. On hienoa että on täällä uudessa paikassa meillä pieni mutta tehokas punttisali. Saa pienessä salissamme vedettyä tehokasta treeniä kaiki tarpeellinen siellä on toki jalka kone saisi siellä olla, mutta jalkakkyykkyjä siellä voi tehdä. Mitkä minun täytyykin ottaa useammin ohjelmaani että saan jalkoihin voimaa ja massaa. Toki käytän pelkästään portaita talossamme monta kertaa päivässä kävelen portaita välillä juoksen raput ja yleensä kahta askelmaa kerralla. Tulee siinä jalkatreeniä hyvin tehtyä huomaan sen kyllä kondiksesta hyvin että on tullut jalkoihinkin tehoja. Nyt lähde siivous palaveriin kongille alkaa se juuri kello 9. Palataan asiaan myöhemmin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...