perjantai 4. helmikuuta 2022

Elämäni Tarinat Alfa ja Omega Alku ja Loppu Viinapirun riivaamasta Kaitsusta tarinaa.

Olen paljon kirjoitellut viinapirustani mikä minua riivasi vuosia. Olin jo 18 vuotiaana Järvenpään Sosiaalisairaalassa hoidossa viinan takia. Olen aina pärjännyt hyvin laitoksessa kun laitoksessa olleena. Kiskon huumevieroitus paikka olisi kuulemma ollut enään minulle hoitopaikka. En Kiskoon lähtenyt kun en ole huumekaveri. Olen varmaan ollut toivottomin tapaus suomessa niin paljon on minua yritetty raitistaa monessa hoitopaikassa vuosia siinä meni. ' Sain kaveristani hupi tuomion 8 vuotta pakkohoitoa pahimmissa paikoissa olleena. Ja siihen vielä asunnottomuuden takia noin 5 vuotta pahimmissa paikoissa. Lukekaa nyt tämä kidutusreissuni venäläisten lääkäreiden lääkitsemänä minut sairaaksi pahasti. Olin kolme vuotta hupia kiinni selkin kylän samarian Pisaran juopon kokin takia. En nyt tähän toista asiaa enempää lukekaa olen paljon kirjoitellut siitäkin asiasta. Puhun kiduttamisestani minkä kriteerin kyllä kohteluni täytti fyysistä ja henkistä väkivaltaa kokeneena. Niin sairaaksi tulin venäläisen mieslääkärin määräämästä LITIUM 1800 MG. Oli vaan juoni venäläinen lääkäri kun sanoi se kolmen hoitajan palaverissa että määrää hän minulle LITIUM lääkityksen suomi hoitajien puheilla. Minä katsoin heti palaverissa olevaa omaahoitajaani sen kehon kieli kertoi kaiken, ikään kun olisi se ollut peloissaan palaverissa. Tapasin nuoren venäläisen mieslääkärin pelkän opiskelijan läsnä ollessa sanoi fiksu lääkäri ettei hän halua viedä luovuttani. Se oli hyvin sanottu ei minulla ole mitään Venäläisiä lääkäreitä vastaan olen vaan sitä ikäluokkaa että vähän varuillaan olen. En kumarra ketään muuta kun taivaan isää kuka antaa elämän mutta voi se myös lopettaa kaiken. Pakastaa tai polttaa kaiken ikuiseen kiirastuleen. Kyllä on perkelettä että menee lääkärit hoitajien raporteilla ja määräävät ne lääkkeitään. Kun eivät ole monetkaan Ohklolan hoitajat mitään ruudin keksijöitä. Olen ollut 80 luvulta asti kellokoski Ohkolassa yli 40 kertaa, toki olen käynyt monesti siellä vaan kääntymässä kun viinahöyryt on lähteneet päästäni ovat uloskirjoittaneet. Enkä ole tavannut kun tällä reissulla asiallisen viisaan ja filmaattisen hoitajan kenelle voi puhua asiat niin kun ne on ei se mennyt heti tekemään raporttejaan ja lässyttämään muille hoitajille asioitani. Entinen Kielokoto ja tämä paikka ovat ykkösmestoja. Lukekaa tarinaani Kielodon ajoista mitä sielläkin tein hyvää. Ollen tiskaria, palomiestä, putsaria noroa siivota yölläkin pitkin käytävää. Talo olisi varmaan palanut ellen olisi ottanut asioita hoitaakseni. On näissä mestoissa hyvät hoitajat ja hyvä ilmapiiri siksi talossa. Harmi kun lähti hoitaja J. saattohoito mestaan töihin. Mutta hyvä niin kun meillä firmassani sanotaan että hulluus tarttuu. Pääsi ihana hoitaja J. varmaan sille sopivaan hommaan oli sillä sydän ja pää kohdillaan hoitaessaan vaikeita huume porukoita Ohkolassa. Olisin ollut vapaa mies jo aikaa sitten, olenhan juoninut itseni ulos monta kertaa sairaaloista. Olisin vaan pitänyt mölyt mahassani kaikesta paskasta mitä huomasin Ohkolan sairaalasta. Mutta kun ei parannusta tapahdu ellei uskalla ääntä pitää epäkohdista. Huumeongelma oli paha talossa en alkuun sitä heti huomannut mutta olikin kaikki melkein huumeväkeä talossa osastolta toiselle. Toivotaan nyt ettei kirjoitteluni hupiin mene vaan tosiaan tapahtuisi parannusta hoitopaikoissa missä olen kierrellyt vuosia. Onhan elämän tehtäväni auttaa ihmisiä herkkiä narkomaaneja sekä juoppoja kiusattuja rääkättyjä. On maailman hiljaset sydäntäni lähellä. Nyt kone seis ja nukkumaan, vaikkei täällä ole hiljasuutta voin valvoa niin kauan kun minua huvittaa. Nyt näyttää kaikki hyvältä olen mukavassa paikassa missä saan toivottavasti ääneni kuulumaan. HYVÄÄ YÖTÄ KANSAKUNNAT YRITETÄÄN JAKSAA VAIKKA ONKIN VITSAUS PÄÄLLÄ KORONA VIRUKSEN MUODOSSA. SIUNAUSTA TÄLLE YÖLLE ISÄ POIKA JA PYHÄ HENKI AAMEN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...