perjantai 4. helmikuuta 2022

Ikävät vaivat tulleet lääkkeistä vatsani pilalla sekä silmiini häiriö.

Meni silmäni pahaksi heti verenpaine lääkkeen oton aikoihin. Vähän parani silmäni kun sain pois verenpaine lääkkeen. Mikä olikin turha minulle kun ihana oma hoitajani J. antoi Ohkolan osastolla 50 minulle verenpainemittarin huoneeseeni sain mitata rauhassa paineitani. Mitkä laski hiukan koholla oleva yläpaine normaaleihin lukemiin. Jäi kumminkin vasempaan silmääni häiriö tila, ikäänkun menisi silmässäni jatkuva elohiiri. Häiritsee se minun jokapäiväistä elämääni. Toinen on vatsani toiminta häiriö OLANTSAPIINI 20 mg pahimpana, dementikko sydänvikainen isäni pantiin minua myrkyttämään aikoinaan OLANTSAPIINILLA mistä tuli jo silloin samanlaiset vatsa ongelmat kun on nykyäänkin menee minulla nykyään myös aamusta ABILIFY 20 MG sekä illasta OLANTSAPIINI 20 MG. En voi lähteä edes kaupoilla ellen mene samaan taloon ravintolan kanssa kun joudun vessaan menemään miten sattuu. Olen aina ollut jännittäjä tyyppi ja reagoin vatsallani herkästi. En edes tiedosta tilaani vatsa vaan reagoi siihen. Ei tyhjene vatsani aamulla normaalisti vaan joudun käymään vessassa monta kertaa päivässä. Olen puhunut henkilökunnalle asiasta monessa paikassa olleena. Mutteivät ole kukaan ottanut kantaa asiaan mikä on minulle paha ongelma. Ja kaikki kiinni lääkkeistä mitä en tarvitse hullun lääkkeitä, olen alkoholisti en mielisairas ja minulta on viinapiru kuollut päästäni. Voin ottaa tai olla ottamatta mutta se viinapiru on päästäni kuollut. Olen ollut hoidossa monta kertaa masennuksen ja viinan takia mutta kummistakin olen päässyt eroon vuosien saatossa. Olin pojan ädin takia masentunut vuosia, mutta kun se löysi miehen ja lopetti jätkissä käynnit, rauhoittui minunkin fiilikseni kun se kunnon miehen sai. Annoin poikamme heille vaikka sitä lapselle tärkeimmät 7 ekaa vuotta hoidin, isäni pilatessa poikaa kaiken aikaa. Lukekaa miten isäni pilasi poikaa tiputti se pojan keittiön pöydältä päälleen kivilattialle poika oli tajuttomana lattialla mistä sen nostin varovasti sänkyynsä ja paijasin pienen päätä siitä se tokeni. Isäni tuumasi vaan että huoran lapsi ja se siitä. Ei isäni varmaan tahallaan sitä tiputtanut hyppi poika vaan pöydällä. Vedetään nyt vähän takasin ei isä yhtään huolestunut pojan tilasta. No ymmärtäkää nyt sairasta isääni sydänvika ja dementia mitä ei heti huomattu. Ja tommoinen isä minua myrkyttämään saatanoiden käskystä vuosia pilasivat lääkärit elämääni. Miksi juontaako kaikki homosta nuoruudestani. Mistä Tammisaaren poliisi minua varoitti tulevaisuudestani. Rankkaa jos näin on vuosien päästä. Helvetti on minua nuorena pari vanhaa homoa yrittänyt, pahasti vaan haksahti molemmat rikkaat ja kuuluisat miksi itseään kehuivat.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...