keskiviikko 2. helmikuuta 2022

Heräsin kello 3.30 pahaan uneeni yskin semmoisen vihreän ötökän nielustani minkä edesmennyt isäni otti talteen. Soittelimme lääkäriin kysymään siitä ötökästä.

Oli oudon tuntuinen uni minulla yskin tosiaan unessani semmoisen noin kymmenen senttisen pitkulaisen vihreän ötökän nielustani. Isäni oli unessani vielä hengissä otti hän ötökän talteen ja soitti se tervariin kysyäkseen ötökästä mikä se oli ja onko siitä vaaraa. Kun se varmaan keuhkostani tuli sen yskittyäni sisältäni. Olikin minulla kummaa yskää unessani ollut pitkään. Helvetti jos tommoisia ötököitä olikin keuhkoissani enenmmänkin. Vaikka vain unessani oli se niin todellinen uni minulla. Onneksi olikin vaan unta minulla paha semmoinen uni oli. Oli kuollut Isäni taas niin todellinen unessani ihan kun eilen päivän muistin isäni unessani. Heräsin painajaiseeni ja ihmettelin untani pitkään, oli se niin todentuntuinen uni ihan kun olisi se sattunut minulle. Nyt käyn takasin nukkumaan panin vaan uneni ylös oli se niin rankka uni. Kun täytyy uneni laittaa heti yöllä jo ylös muuten ne unhtuu aamuksi monesti. Hyvät yöt vielä jos joku valvoo vielä tähän aikaan tätä aikaamme.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...