torstai 3. helmikuuta 2022

Tarinaani jumpat tehty ja siivottu huone siitä menin salille nostelemaan. Tehoja löytyy kahteen treeniin päivässä.

Tein niin sanotut sellijumpat aamusta aikasin. Oli aamupalan ja lääkkeiden jälkeen huoneiden siivoukset. Menin ruuan jälkeen salillemme tein penkin kapealla ojentajia vetäen, tein samalla myös hauis käännön mutkatangolla. Tein myös taljalla ojentajia sekä käsipainoilla tein hauiksia. Aloitin treenin salilla jumpaten venyttelin jalkojen nostoja korkealle. Nostin Ohkolan salilla jalan oven karmin yläosaan, ohjaaja mittasi sen puhelimellaan oli se 1.90 m. Korkealla kevyesti nousee jalkani vieläkin vaikka olen 65 vuotias. Olen niin paljon treenannut jalkojakin vuosia, tunsivat minut Riihimäen Keskuvankilassa Kenkä Keravana tunsivat ne kenkäni nousevan ja tehoja oli. Treenattiin paljon Riksussa siihen aikaan, minulla oli talon fudis kun tiesi pojat Kenkä Keravan tulevan pallon kanssa joka ulkoiluun. Fudista pelasimme aina pari kertaa annoimme pesäpäalloa kavereiden lyödä pihalla. Sanon pesäpalloa joko joko palloksi en siitä ole oikein koskaan välittänyt koulussa toki sitäkin pelasimme. En sitten kaupoille tänään lähtenyt, sain kelasta myönteisen päätöksen hoitajan ja minun hakemukseeni. Se oli hyvä asia kun olen saanut melkein aina kielteisen päätöksen. Tuli melko hyvä raha sieltä, vielä laittaa kiva hoitajani menemään apteekki laskun kelalle. On hienoa että on omahoitajani hyvä noissa paperi töissäkin, saimme heti kaikki paperityöt tehtyä taloon tullessani. Sain asumistuen heti pikana mikä oli tärkeä minulle. Ja nyt sain kelasta avustuksia hyvin kunhan vielä ottaisivat hyväksi jo tulleen laskun noin 160 euroa apteekkiin. Että kiitos vaan omalle hoitajalleni N. kuka on touhu tyttö asioissa verrattuna moneen muuhun sossuunkin, olen toisiin sossuihin todella pettynyt. Sivililissä ja laitoksissa olen saanut alaarvoista kohtelua niiltä. Kustettiin minulle lassilan sossusta edunvalvonta kuukauden vuokrarästien takia olin juuri saamassa hyvät perinnöt. Ja saatana sossu kusetti minulle edunvalvonnan ja suostuin siihen kun en tiennyt mikä kieroilu siinä olikin takana. Veivät sossut ja yksi saatanan rotta tuttu kaveri rahani kaikki. Lypsivät edunvalvonnan kautta kaikki rahani oli minulla pitkän tuomioni hyvin rahaa edunvalvonnan takana mutta kun alkoikin siviili häämöttämään lypsi ne rahani kaikki. Kumma on sen aikasen kielokodon hieno hoitaja J. S. otti minut kyytiin ajoimme hyvinkäälle maistraattiin se vissiin oli. Alkoi eukko siellä selittämään että nyt se edunvalvonta lopetetaan kun näkee hän minut siinä paikalla. Sanoin eukolle ettei tämä tähän jää, purat valvonnan kun tilini näyttää nollaa. Miksi perkele näin minulle tekevät säästin pitkän tuomioni rahaa valvonnan takana että on minulla pesämuna kun siviiliin pääsen. Meni siinä isäni kovalla työllä jättämä perintöni ja vielä panin huumeväen kanssa meenemään tätini isolla työllä jättämä perintö. Nyt olen hoitopaikassa asunnon takia kun en saanut mistään asuntoa. Alkaakin juuri iltapala ja lääkkeet palataan asiaan taas hetken päästä. Älkää siis ottako edunvalvontaa jos vaan voitte siltä välttyä. Ettei teille käy niin kun minulle kusetettiin minua kaikella tavalla. Kaiken maailman kissan ristiäisiin meni rahani. Kumma oli vaan kun siviili alkoi häämöttämään miksi silloi veivät rahani. Tuli äskettäin vielä yli 3000 euroa jotain hovin maksuja vuodelta 2007. Miksei ole edunvalvonta maksanut niitä ajallaan. Miksi minua kusetetaan kaikella tavalla joka puolelta saan ottaa paskaa vastaan. Mikä on yhteiskunnassa vikana kun huijarit pärjää. Köyhää kusetetaan kaikella tavalla.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...