keskiviikko 9. helmikuuta 2022

Heräten kello 4.45 eli turhan aikaisin heräsin. Tein varjonyrkkeilyt aamusta sekä hyvän jumpan.

Yritin vielä aamusta nukkua ensimmäisen herätykseni jälkeen muttei uni enään tullut. Joten aloin jumppaamaan herää siinä aina kunnolla. Aloitin varjonyrkkeilyllä siitä etunojapunnerruksia sekä lankutuksia tehden sekä hyvät venyttelyt siihen päälle. Tein usemman sarjan liikkeitä niin että tuntui treeni hyvin. Suosittelen aamujumppia aamuvirkuille herää siinä kunnolla koko olemus kiittää jumpista. Alkaa pääkin pelaamaan paremmin jumpilla, on minulle tärkeä aamujumppa, se on ihan henkireikä että saa jumpata. Kello on nyt 6.15 enkä enään mene nukkumaan hävisi jumpilla viimesetkin unen rippeet silmistäni. Katson nyt jos ja kun menen aamupalan jälkeen vielä tirsoille. Yleensä saan unenpäästä kiinni pari minuuttia oltuani sängyssä. Kun on yläkertaan asiat kunnossa ja puhdas omatunto se on paras päänalunen. Suosittelen tekemään taivaan isän kanssa sopimuksen syntien anteeksi saamiseksi. Anokaa niin teille annetaan ketään ISÄ ei hylkää.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...