sunnuntai 6. helmikuuta 2022

Miksi minua alkoholistia lääkitään hullun lääkkeillä. 12 kertaa terveenä lusien miksi lääkärit nykyään minut tuhoatte lääkkeillänne. Pahasti sairastuen hullun lääkkeistään.

Vedin venyttelyt aamusta herättyäni teki ne hyvää karisi siinä viimesetkin unet silmistäni. Mutta yritän kyllä vielä nukkua kunhan kirjoittelen tähän stooriani ensiksi. On minulla polin lääkärin tapaaminen 9.2.2022 oman hoitajani kanssa. Vaadin lääkäriä lopettamaan aamusen ABILIFYN 20 MG sekä iltasen OLANTSAPIININ 20 MG. On ne minulle turhia lääkeitä, pilaa OLANTSAPIINI ainakin vatsani toiminnan täysin. Muutenkaan en tähän ikään enään halua syödä hullun lääkkeitä. Olen masennuksen takia ollut kymmeniä kertoja hoidossa ja viinapirun riivatessa minua. Kumma vaan kun hävisi viinapiru päästäni alkoivatkin minulle tarjoamaan diagnoosiksi skitsoaffektia. Miksi en ole mielisairas olen alkoholisti keneltä on viinapiru kuollut päästä pitkällä hupituomiollani. Mikä perkele on hoitohenkilökunnalla että väkisin tekevät minusta hullua mitä en ole olen 12 kertaa lusinut eikä minua ole kukaan hulluna pitänyt. Monet kerrat olen ollut työsiirtoloissa eikä sinne varmaan mielisairaita töihin oteta. Kovassa talossa Riihimäen Keskusvankilassakin lusin monet tuomiot enkä missään palikkaosastolla ole lusinut. Olin riksussa vankiohjaajana vedin pojilleni korisryhmät siellä. Seutulassakin olin urheiluvetäjänä vetäen talossa urheilut. Mikä helvetti on nykyään lääkäreissä minut tuhoten pakkohoidoilla ja pakkolääkityksillä. Olen ollut kymmeniä kertoja masentuneena ja viinapirun riivatessa hoidossa. Mutta miksi sitten kun tervehdyin niistä alkoivatkin minua syyttä myrkyttämään hullun lääkkeillään. Lukekaa miten minut terveyden perikuvan myrkyttivät vielä venäläisiä lääkäreitä käyttäen. Nefrogeeninen diabetes insibidus vesitystauti aiheutettu sekä TSH kilpirauhas arvot olleet vuosia koholla. Mihin eivät Ohkolan henkilökunta reagoineet ollenkaan. Kävin Lohjan sairaalassa osastonylilääkärin S.V. vastaanotolla sain siltä kirjallisena todistuksen LITIUMISTA johtuvan sairasteluni. Sain myös kirjallisena Erikoislääkärin M.F. todistuksen MINIRIN lääkityksestä vesitystautiini. Valitin koko ajan Ohkolassa huonoa vointiani selittivät vaan henkilökunta että otetaanhan minusta jatkuvasti kusi ja verikoetta. Selitti Ohkolan osaston 20 naislääkäri E.E. minulle olevan koknitiivisia oireita. Valitin jatkuvasti LITOSTA johtuvaa päänsärkyäni mikä oli jatkuvaa miettikää ovatko pilaneet pääni henkilökunta. Miksi helvetissä voi näin olla että tuhotaan minut alkoholisti hullun lääkkeillä. Valitin jatkuvasti osastolla 30 vapinoitani, päänsärkyä, sekä huonoja uniani, seksi halut ja kyky meni. Miettikää nyt olen perustanut televisio huoltoa, ekana aloin laittamaan kolmosantenneja suomessa. Olenko siis hullu vai miksi minua sanotte. Masennuin vuosiksi pojan äidin takia kuka hylkäsi minut ja pienen lapsensa. Hoidin poikaani parhaimman mukaan isäni sitä pilatessa kaikella tavalla. Isäni kipeässä sairaassa päässä oli koko ajan pojan äidin touhut, ja sen touhujen aiheuttama masentuneisuuteni ja juomiseni. Annoin poikani äidilleen kun se vissiin rauhoittua ja miehen löysi katsoin että oli pojan parempi olla heillä kun sairaan isäni hoidossa. Toki minä hoidin pojan neuvolat ja hammashoidot mitkä ovatkin juttu sinänsä. Tein pojastani prätkämiehen jo junnusta opetin sen ajamaan pyöriä. Ihmettelen vaan onko poika edes minun äitinsä onkin nykyään niin rakas sille. Minut hylkäsi se kokonaan ja lapsenlapsetkaan eivät minusta välitä yhtään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...