torstai 3. helmikuuta 2022

Tarinaani tälle aamulle eilen nukkumaan jo kello 20.30. Heräten aamusta kello 3.30 menen kohta vielä nukkumaan hetkeksi. Eilisestä tiukasta treenipäivästä paikat kipeät.

Hyvin nukkuneena kello 3.30 asti menen kyllä vielä nukkumaan uudestaan nukun kello 7 asti. Olen kyllä nyt ihan skarppina pystyssä kun menin niin aikasin illasta nukkumaan. En unia nähnyt viimeyönä vaikka näen melko aina unia yleensä kuolleista kavereistani näen unia. Kyllä tekee vielä unet minulle hyvää, kun on muuten niin pitkät aamun tunnit. Panen tähän vähän stooriani ja menen kohta nukkumaan pariksi tunniksi. On paikat kivasti kipeät eilisestä treenistä vedin aika tiukan treenit eilen. Kahvakuulaa sekä sellijumppia tehden ja vielä salilla kunnon treenit. Mukava tuntea treenin mennen perille eilen kun on koko kroppa kipeä terveellä tavalla. Nyt menen vielä nukkumaan menen peiton alle että saan kunnolla nukuttua vielä pari tuntia. On todella hienoa että on talossa oma punttisali pääsee aina treenaamaan kun huvittaa mennä. Toki lepo on tärkeää treenarille siloin sitä kehittyy. Minä treenaan kyllä kovaa mutta kun tuntuu tehoja riittävän. En pala helposti loppuun olen treenannut Seutulan työsiirtolassakin 6 kertaa viikossa siinä oli toki pelipäivätkin laskettu mukaan. Mutta tiukkaa punttitreeniä tein sielläkin. Alkaa väsyttämään tämä kirjoittelu nyt käyn nukkumaan vielä pariksi tunniksi. Hyvää aamua maailma siunausta tällekkin päivälle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke tuli eilen. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa ...