keskiviikko 2. maaliskuuta 2022

Aamusta jumpat tehty kahvakuulaa ja muita treenejä omalla kropalla. Oli siivousryhmämme tein käytävän siitä menin salille missä tein hauikset ja ojentajat. Kävin myös kävelyllä pari kertaa.

Hyvä päivä ollut sain nollattua päätäni sota tilanteesta jumpilla, työllä, ja salilla käyden sekä ulkoilemalla. Olen niin herkkä kaveri että reagoin kovasti sota tilanteeseen Ukrainassa. Kunhan nyt ei leviäisi sota koko maailmaan kun tuntuu Putin menneen sekasin kun sai se koko maailman vihat päälleen. Sai se ihmisten vihat päälleen ja on se jossain välissä varmaan kusessa. Toivotaan nyt että saisivat Venäjä sekä Ukraina sovun tehtyä neuvottelemalla. Ja pääsisimme taas peloista eroon sodan kauhuista, mitkä eivät mikään ratkaisu ole. Sivistyneet Homo Sapiens ihmiset luulisi pääsevän sopuun. Minua kyllä niin raivostuttaa kun menee siviilejä ja lapsia jatkuvasti Venäläisten pommituksissa. Mitä liikkuu niiden pommittajien päässä syyttömiä lapsiakin pommittaessa. Kyllä taivaan isä tietää tekonne ja varmaan kosto tulee olemaan kauhea.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...