keskiviikko 2. maaliskuuta 2022

Yhteisön hyväksi taas tehty töitä imuroin ja moppasin sekä koneella vedin yläkerran käytävän. Saa vähän ajatuksia pois maailman tilanteesta kun tekee muutakin kun ajatustyötä.

Emme voi oikein muuta kun olla rukouksessa väkeviä, jos tulisi pääliköihin järkeä päähän. Sillä jotainhan on heissä pahasti kiksahtanut päässä kun tämmöisen ruljanssin tekivät. Eihän nyt kukaan täyspäinen nykymaailmassa sotaa halua, vaikka tilanteita onkin ollut jatkuvasti maailmassa. Mutta ei näin suurta härdeliä ole ollut. On siitä lyhyt matka maailmansotaan ja vaikka ydinaseisiin turvataan. Silloin se on varmaan hastala vista, hyvästi maapallo on sitä arsenaalia varmaan niin paljon maailmassa että kaikki menisi. Uskotaan ja toivotaan että pääsevät neuvotteluissa eteenpäin Venäjä sekä Ukraina. Onhan mahdollisuus jos Ukraina antautuisi ja siitä sodan loppuminen. Säästyisi siinä ihmisiä paljonkin ja vielä kuulemma lapsiakin on kuollut iskuissa. Eli kumpi on pienempi paha antautua vai uhrata kaikki. Siitä on montaa mielipidettä mutta eiköhän suuri Venäjä jyrää Ukrainan kunhan saavat sinne voimaa tarpeeksi. Ei oikein tiedä ollakko vihainen vai surullinen maailman tilanteesta, sotaa ja kauhua, koronaa, sekä mullistuksia jatkuvasti siellä täällä. Kyllä JUMALA rankaisee ihmiskuntaa kovemman mukaan, miksi siis oletta petoja myös toinen toisilleen. Teette tästä maailmasta monelle maanpäällisen HELVETIN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...