perjantai 4. maaliskuuta 2022

Hyvät tunnit tuli nukuttua pari kertaa yöllä heräsin. Mutta nukuin kello 7 asti mitkä uneni hyvää tekikin. Lääkitsemisestäni sairaaksi Ohkolan sairaalassa.

Menin ajoissa eilen illasta nukkumaan jo kello 21.20 ja heräsin ekan kerran kusihätään kello 3 ja siitä kello 4 asti nukkuen sitten nukuinkin kello 7 asti. Sain nukuttua univelkoja pois. Kusihätä herättää minut yöllä, kiitos siitä Venäläisen mieslääkärin Ohkolan osastolla 30 kuka minulle määräsi LITIUIM 1800 MG lääkkeen. Ja mistä sainkin nefrogeenisen diabetes insibidus vesitystaudin. Samoin oli TSH kilpirauhas arvot olleet vuosia koholla. Sain Lohjan osastonylilääkärin S.V. kirjallisen lausunnon siitä LITIUM myrksystä johtuvaksi sairauteni. Sain myös erikoislääkärin M.F. lausunnon vesitystautiin määrätystä MINIRIN lääkityksestä. Juon paljon ja kusen yöllä paljon. Kumma oli vaan kun oli meillä Venäläisen mieslääkärin ja kolmen suomalaisen hoitajan kanssa palaveri sanoi venäläinen mieslääkäri määräävänsä minulle LITIUM lääkityksen minkä pitoisuudet se nosti pilviin 1800 mg suomalaisten hoitajien puheilla. Katsoin palaverissa omahoitaja M.M. ilmettä ja minusta sen kehon kieli oli pelokas. MIksi suomalaiset hoitajat näin on asiat että meitä sotilaita teidän puheilla venäläiset lääkärit lääkitsee sairaaksi. Tapasin Venäläisen mieslääkärin opiskelijan kanssa kolmisteen synkkasi meillä silloin paremmin ja sanoikin mukava venäläinen mieslääkäri ettei hän halua luovuuttani viedä. Oli onneksi osastolla 50 mukava venäläinen naislääkri A. kuka lopetti LITIUIM 1800 MG lääkkeen. Ja vointini parani huomattavasti. Ja nyt nähdään mitä maailmassa tapahtuu venääiset aloittivat sodan Ukrainassa. Kovat vapinat minulle tuli päänsärky oli öisin jatkuvaa valitin jatkuvasti osastolla 30 sairasta oloani selitti vaan suomalaiset hoitajat ettei minulla hätää ole kun otetaan minusta jatkuvasti kusi ja verikoetta. Mikseivät mitään kantaa ottaneet sairasteluuni mikä oli jatkuvaa valitin NEUROLOGISISTA oireistani. Sanoi suomalainen naislääkäri E.E. Ohkolan osastolla 20 minulla olevan koknitiivisia oireita. Sanoin sille että miksi päätäni tuhositte vuosia myrkky LITIUMILLA 1800 MG. Uneni oli lyhyet ja seksihalut ja kyky vietiin. Puhun myrkystä mitä on sairastuttavat lääkkeet. Minä en ole mielisairas olen alkoholisti keneltä on viinapiru kuollut päästä. Silmäni meni huonoksi nuoren suomalaisen naishoitajan pakottaessa Ohkolan osastolla 20 minut ottamaan verenpaine lääkkeen vaikka siitä kieltäydyin kun en ollut puhunut mitään osaston lääkärin kanssa paineistani. Antoi ihana naishoitaja osastolla 50 minulle viikoksi verenpainemittarin huoneeseeni ja paineeni olivat ihan hyvät itse ne mitatessa. Meni kumma vaan heti silmäni huonoksi verenpaine lääkkeen oton jälkeen. Kävimme silmäaseman lääkärillä kuka oli ihan puoskari selitti se minulla kaihia olevan. Mutta järjesti ihana naishoitaja J. minut uudelle lääkärille kuka olikin ammattilaisen oloinen ja sanoi se ettei mitään kaihia minulla ole vaan lääke vei silmäni huonoksi. Meni lääkkeen jälkeen mustia palloja silmissäni lopetettiin se verenpaine lääke vaatimuksestani. Mutta jäi vasempaan silmääni häiriö menee siinä semmoinen harso jatkuvasti mikä häiritsee joka päiväistä elämääni. Nyt tilaa uudessa paikassa hyvä mukava omahoitajani N. minulle lääkärin silmästäni. Miksi maanpetturit ja luopiot saavat suomea hallita ja meitä sotilaita lääkitä sairaaksi. Pelkääkö suomalaiset hoitajat niin paljon jotain etteivät he uskalla muuta tehdä kun totella venäläisiä lääkäreitä. Kummallista on vaan että sanoi venäläinen mieslääkäri suomalaisten hoitajien puheilla määräävän lääkkeitä minullekkin. No olisinhan päässyt lähtemään Ohkolan sairaalasta vaikka hatkaan jos olisin vaan halunnut, ja muutenkin olen sieltä lähtenyt kymmeniä kertoja lääkärin siunauksella kun olen juoni ollut. Mutta kun aloin ääntä pitämään Ohkolan sairaalan touhuista huumeongelmastakin mikä oli talossa paha alkoikin tulemaan minulle ongelmia. Minä olen saanut niin tarpeeksi huume touhuista en välitä vetääkö porukka mitä ne tekeekin mutta jos minun lusimistani vaikeutetaan niin silloin kyllä puutun asiaan. Minua ratsattiin kaiken aikaa ohkolassa missä huumeporukkaa paapottiin. Yksikin hyväkäs sai aina hetkessä lupansa takasin kiinni jäämisen jälkeenkin. Ja sama kama touhu sillä jatkuikin heti uudestaan. No minäkin olen puhunut viinapirustani mikä oli minulla niin paha että tajuan kyllä huume väen koukun. Se on paha se piru mikä riivaa ihmistä. Mutta siitä voi parantua minulla siinä meni noin 13 vuotta paska paikkoja kierrellen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...