torstai 3. maaliskuuta 2022

JUMALAN suurta suunnitelmaa koronaa sotaa kaikenlaista mullistusta on maailmassa. Tekisi ihmiset parannuksen ja saisivat rauhan maailmaan.

Maailma palaa ja ihmiset rypevät synnissä eivät ne ymmärrä tehdä parannusta. Onhan JUMALAN suunnitelma suurta odottaen siksi ihmiskuntaa koetellaan. Miksi ihminen on peto myös toinen toiselleen. Mutta kun tulee se totuus ihan kaikille vastaan viimeistään kuolinvuoteellaan. Teette silloin tiliä JUMALANI kanssa ja menette ikuiseen kiirastuleen. Voi kun sen ymmärtäisitte ajoissa elinaikananne, olisihan elämänne toisenlaista silloin. Saisi ihmiskunta rauhan elämäänsä ja rauha laskeutuisi maailmaan. Maailman lopun aikaa tuntuu kaikki olevan luulin ja uskoin että olisi ollut KORONA yhdistävä tekijä maailmassa ja saanut ihmisten silmät avautumaan. Mutta mitä vielä nyt alkoikin sota Venäjän ja Ukrainan välillä. Ja saa nyt nähdä jääkö se siihen. Miksi siis pahuus saa hallita maailmaa missä se iso piru luuraa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...