torstai 3. maaliskuuta 2022

Illasta nukkumaan kello 22.45 heräten yöllä kuselle ja nukkuen kello 5.30 asti. Kynällä tarinaani ylös pannen nyt koneelle kello on 6.08 avasin koneeni. Sota häiritsee untani.

Vaikuttaa Ukrainan sota uniini kun ei tiedä mikä on Venäläisten seuraava siirto. Pysyttäisiin vaan kaukana sodasta ettei meille tule ongelmia Venäläisten taholta. Kun ei tiedä onko niillä maailman valloitus mielessä. Kummaa on vaan sotansa Ukrainaa vastaan, että nyky maailmassa joku sodan aloitti. Ei millään voi oikein uskoa että nykyään sotaa tulee näillä mittakaavoilla. Toivotaan nyt että on Ukrainan puolelta viisautta ja saavat sotansa loppumaan, minua säälittää Ukrainan kansa mikä syyttä kärsii sodan takia. On siellä kuollut lapsiakin kuulemma. Toivotaan nyt että pääsevät neuvotteluissa sopuun mikäli se on enää mahdollista kun ollaan jo raja ylitetty. No nyt vielä sänkyyn hetkeksi että jaksan osallistua siivous ryhmäämme aamusta, on se meillä tänään sitten onkin taas vapaata töistä tiistaihin asti, on silloin minulla taas keittiö vuoroa mikä onkin ihan mukava duuni. Tykkään tehdä keittiö hommia menee siinä aina päivä mukavasti jotain tehdessä. Tein aamusta kevyttä jumppaa herättyäni varjonyrkkeilyjä sekä kahvakuulaa tehden. Tulee minulle jumpilta niin hyvä fiilis ja olotila, vaatii kroppani ja pääkoppani joka päiväistä jumppaa olen niin tottunut sitä tekemään. Pääkin pelaa parmmin jumppien jälkeen veri kiertää ja olotila on muutenkin hyvä. Katson nyt menenkö tänään salille tekisin penkin tänään. Nyt nukkumaan vielä tunniksi että jaksan aamusta herätä siivouksiin. Alkaa duunit meillä kello 9.15 jaetaan silloin työ kohteet meille. Hyvä että on meillä jotain duunia saa ajatukset pois sodasta mikä painaa mieltäni rankasti. Palataan asiaan ja ollaan rukouksissa väkeviä Ukrainan sodan loppumiseksi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke tuli eilen. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa ...