tiistai 1. maaliskuuta 2022

Päivä mennyt hyvin sodasta huolimatta yhteisöä auttaen keittiö työt koko päivän. Tarinaani vielä näin illasta aikaisin nukkumaan tänään kun huomenna on meidän siivousryhmän työt.

Hyvä että oli tänään keittiö vuoro minulla sain ajatuksiani pois hetkeksi Ukrainan sodasta. Kun on tämä ajattelu työ aika rankkaa, surra maailman tilannetta. Saa pelätä ydinase sotaa kun sitä on muutamilla ja ihan uhkaavat niillä maailmaa. Enhän itsestäni välitä olen paikkani lunastanut mutta maailma on avoin. Kyllä saisivat sopia pääliköt rauhasta että taas rauha tulisi maailmaan luulisi ettei nykymaailmassa tämmöistä sattuisi. Toistaako historia itseään maailman sota oli hirveä maailma paloi sillonkin. No nyt yritän nukkua hetken jos vaan sodan takia saan nukuttua. On se niin rankkaa touhua koko maailma varmaan kauhistelee tilannetta. Minä ainakin olen huolissani tilanteesta Ukrainassa olen niin herkkä ihminen reagoin niin vahvasti maailman tilanteeseen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...