tiistai 1. maaliskuuta 2022

Aikaisin herätty sellijumpat tehty tiukat treenit. Pitäähän se sotilaan pitää itsensä kunnossa kun on maailman tilanne mikä on.

Saisi nyt noi lääkkeet pois en ymmärrä millä oikeudella minuakin lääkitään aamusta ABILIFY 30 ja illasta menee OLANTSAPIINI 10 mg. Mikä helvetti näissä suomalaisissa saatanoissa on että myrkyttävät omaa kansaansa. Minut sairastutettiin pahasti LITIUM 1800 mg lääkkeellä. Määräsi vielä Venäläinen mieslääkri sen minulle, sanoen määräävänsä sen suomalaisten hoitajien puheilla. Miettikää nyt hyvät ihmiset missä mennään. Onneksi oli Ohkolan oastolla 50 hetken hieno Venäläinen naislääkäri A. ja ihana suomalainen naishoitaja J. keiden kanssa lopetettiin LITIUM 1800 MG. lääke ja muitakin muutoksia tehtiin lääkkeisiin. Miten voi näin olla suomessa isoisäni lunasti maan minullekkin kädellään sodassa ja venäläinen lääkäri määrää tommoisen myrkyn mikä LITIUM 1800 MG oli minulle niin sairaaksi siitä tulin. En nyt ala tähän toistamaan asiaa mutta lukekaa ja oppikaa. Mikä helvetti on näissä suomalaisissa maanpettureissa ja luopioissa. Sotilaat myrkytetään lääkkeillä sairaaksi ei saatana tämän maan touhuja ylittää ihan käsityskykyni mikä olikaan jo Ohkolan sairaalan motiivi minut sairastuttaa pahasti. Tulisi nyt sota maahamme niin jyvät karsittaisiin akanoista. Saisi saatanat myrkyttäjäni mennä alempaan helvettiin. Sinne te olette joka tapauksessa menossa ennemmin tai myöhemmin. Olette pahinta kuonaa mitä voi maanpäällä olla tuhoatte ihmisiä lääkkeillänne ketkä eivät lääkkeitä tarvitse. Miksi näin voi olla, minäkin näyttänyt monessa paikassa etten myrkkyjänne tarvitse kun olen ne sylkenyt vessanpyttyyn. Ja te saatanat olette menneet halpaan selittäen että olen kunnossa kun syön lääkkeeni vaikka olenkin ne sylkenyt koko ajan pois. Mikä teissä saatanan Josef Mengelen jälkeläisissä on kun haluatte pilata elämäni vielä Venäläisiä lääkäreitä käyttäen ketkä lääkitsevät urheilijansa.Etteivät ne edes kisoihin pääse oman lipun alla ja mikä on nykyään Venäläisten tilanne koko maailma melkein on niitä vastaan. Minulla ei ole ollut koskaan mitään onglemaa venäläisten kanssa päin vastoin on minulla Keravallakin hyvä ystäväni V.K. Veli venäläinen. Kenen kanssa emme saaneet apua niin sanotulle uhreilleni mistä sainkin paska paikkoja noin 13 vuodeksi kiinni ollen. V.K. oli niin mukava kaveri että toi se monesti ruokaa minulle ja uhrilleni samassa talossa asuessaan. Muut eivät minusta ja kaveristani välittäneet kaverini oli kuolemaa tekevä maksansa oli kuulemma kun rusina. Sain niin hupituomion pitää minun saada oikeutta suomalaisista saatanoista. Onneksi on täällä paljon ulkomaalaisia keiden kanssa olen hyvää kaveria. Katsotaan nyt mitä JUMALA teille tekee kun ette vieläkään tunnu tietävän miten kusessa tulette olemaan. Ei minulla mitään ollut Ohkolan venäläistä lääkäriä vastaan kun sanoi se suoraan määräävänsä LITIUM lääkkeen suomalaisten hoitajien puheilla. Sanoin kyllä palaverissamme ettei usko venäläinen mieslääkäri idiootteja suomalaisia hoitajia. Kun eivät todella ole suomen hoitajat kaikki mitään älyn jättiläisiä. Ja tämmöiset tekee minustakin raporttejaan kun eivät ketkään yllä samalle älykkyyden tasolle kansani. Oli yli 40 kertaa talossa olleena ainoa älykäs sydämmellinen hoitaja J. kenen kanssa minulla synkkasi harmi vaan kun lähtikin se muihin hommiin saattohoito töihin. Samoin lähti hieno Venäläinen naislääkärimme muihin hommiin, se kuunteli minua ja ymmärsi. Nämä molemmat enkelit olivat Ohkolan osastolla 50.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...